خانهاخبار
آیفون 7 هفته آخر شهریور معرفی می‌شود

آیفون 7 هفته آخر شهریور معرفی می‌شود

در سال‌های اخیر همواره ماه سپتامبر مصادف با معرفی آیفون‌های جدید اپل بوده و امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. evleaks خبر داده که اپل در تاریخ 12 سپتامبر از آیفون 7 رونمایی می‌کند.
۱۳۹۵/۵/۲

Evan Blass باز هم در حساب توییتر خود یک خبر جنجالی منتشر کرده است. evleaks با یک توییت اعلام کرده که آیفون 7 در هفته دوم سپتامبر معرفی می‌شود. تاریخی که evleaks به آن اشاره کرده ۱۲ سپتامبر است. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم در بازه زمانی ۲۲ الی ۲۹ شهریور سال جاری رسما با آیفون 7 روبرو شویم.

image

سابقه تاریخی معرفی آیفون‌ها نشان می‌دهد که اپل هر دو سال یک بار طراحی پرچمدار خود را تغییر می‌دهد. در این بین نیز سال بعد از تغییر طراحی، مدل s آیفون را عرضه می‌کند که در آن بر بهبود سخت‌افزاری آیفون تمرکز شده است. اما با توجه به شایعات منتشرشده از آیفون 7 به نظر می‌رسد امسال این سابقه تاریخی با تغییر مواجه می‌شود. عکس‌ها و ویدئوهایی که از نمونه‌های احتمالی آیفون 7 منتشر شده نشان می‌دهد که طراحی آن تغییر محسوسی نسبت به آیفون 6 و 6s نداشته است. همان بدنه یکپارچه فلزی با گوشه‌های منحنی و خطوط آنتن روی نمای پشتی آن برای سومین سال متوالی در طراحی آیفون حضور دارد و تنها تغییر قابل توجه صورت‌گرفته در طراحی آیفون 7 جابجا شدن خطوط آنتن در نمای پشتی آن است.

image

برخی تحلیلگران دلیل این اتفاق را به سال ۲۰۱۷ نسبت می‌دهند. سال ۲۰۱۷ دهمین سالگرد عرضه آیفون است و احتمال می‌رود که اپل در این سالگرد یک سورپرایز بزرگ برای کاربران خود تدارک دیده باشد. چه سورپرایزی بهتر از یک آیفون متحول‌شده با طراحی جدید و متفاوت؟!

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

8

۱۳۹۵/۵/۱۶
فکر کنم تنها کشوری که فروش آیفون توش عالیه کشور خودمونه! با اینکه هممون می دونیم اپل دیقه اپل سابق نیست اما واسه دک و پز حاضریم بازم بخریمش اصلا اپل چرا به خودش زحمت میده یه تیکه آلومینیوم که پشتش آرم اپل هست بده بیرون دیقه تکنولوژی جدیدی نمیخواد مثل همین گوشی که یه دست و رویی روش کشیده داره میده بیرون حداقل به باورای استیو جابز احترام می گزاشتندکه یه ارزشی واسش قاعل شیم دلم از اپل خیلی پره

8

۱۳۹۵/۵/۱۶
من موندم اپل چطوری می خواد اینو معرفی کنه ؟ این همون آیفون 6s که 1_ دیافگرام لنز گشاد تر شده 2 _ جک هدفون 3.5 میلیمتریش حذف شده 3_ به ios 10 مجهزه همین!!!!!! واقعا چرا ؟

Shayan

۱۳۹۵/۵/۱۵
دوست عزيز هنوز معلوم نيست كه iPhone 7 واقعا اين شكلي هست يا نه و بايد تا زمان رونمايي اصلي از سوي اپل صبر كنيم

amir

۱۳۹۵/۵/۳
واقعا چرا هرچی جلوتر میائیم انقدر شرکت اپل طراحی محصولات خود را بد تر میکنه.من موبایل فروشم خودم انقدر که هنوز از.5S.SE4S
استقبال میکنن از محشولات جدید زیاد استقبال نمیکنن شما هم قبول دارید ایفون سری های قدیمیش شکیل تر بود تا حدیداش

shahab .moh

۱۳۹۵/۵/۳
واااای ظاهرش خیلی بده هر سایتی هم میرم عکسش میاد جلو چشمم اعصابم خرد میشه : |