آیا گارانتی همراه سرویس خاورمیانه (اینترنشنال) رسمی است؟
برخی سوالهای متداول و همیشگی کاربران جیاسام از این قبیل است: آیا گارانتی اینترنشنال یا همان همراه سرویس خاورمیانه رسمی محسوب میشود؟ علت تفاوت قیمت گارانتیهای گوشیها چیست؟ گارانتی اینترنشنال چه تفاوتی با سایر گارانتیها دارد؟ جواب این سوالات را در ادامه پست مشاهده میکنید.
۱۳۹۶/۵/۸
داغترینها
اپل رسما زمان رویداد رونمایی از آیپدهای جدید را اعلام کرد
۱۴۰۳/۲/۵
گلکسی C55 در سکوت خبری معرفی شد
۱۴۰۳/۲/۳
از سری مکبوک پرو M4 چه انتظاراتی داریم؟
۱۴۰۳/۲/۲
هدفونهای ناتینگ از راه رسیدند؛ باتری بهتر و قابلیت ANC
۱۴۰۳/۱/۳۰
موتورولا اج ۵۰ اولترا معرفی شد؛ بدنه چوبی و سنسور پریسکوپی
۱۴۰۳/۱/۲۸
موتورولا اج ۵۰ فیوژن به طور رسمی معرفی شد
۱۴۰۳/۱/۲۸
سری ریلمی P1 معرفی شد؛ طراحی فوقنازک و نمایشگر امولد
۱۴۰۳/۱/۲۷
Galaxy AI برای پرچمداران سال ۲۰۲۲ سامسونگ نیز عرضه خواهد شد
۱۴۰۳/۱/۲۷
هواوی Pura متولد شد؛ شروع دوباره هواوی با نگرشی تازه
۱۴۰۳/۱/۲۷
Redmi K70 Ultra در برابر Realme GT 6؛ جزئیات باتری و سرعت شارژ فاش شد
۱۴۰۳/۱/۲۷
اخبار مشابه
دیدگاهها (68 نظر)
نسیم
۱۴۰۰/۱۱/۶
گارانتی همراه سرویس خاورمیانه ۷ روز مهلت تست و تعویض و مرجوع توی سایت دارن، من گوشی A52s ازشون خریدم گوشی چند ایراد داشت، قبل از ۷ روز مراجعه کردم،مدام جواب سربالا بهم میدادن که این ۷ روز تموم شه گوشی خراب رو برام تعمیر کنن بجای مرجوع کردن،بعد از چندین بار مراجعه و جواب نگرفتن، من از طریق اتحادیه و پلیس بازار موبایل خیابان حافظ شکایت کردم،بعد از یک هفته قراره پول گوشی رو برگردونن، در حالیکه من ۲۳۰ هزار تومان گلس رو گوشی نصب داشتم و اون رو هم ازم گرفتن، و انقد شیاد هستن که فاکتور خرید رو هم از من گرفتن،ولی من از تمامی مدارک عکس داشتم و با حراست بازار موبایل در جریان گذاشته بودم، نحوه ی برخوردشون با مشتری افتزاحه، به هیچ عنوان زیر بار خدمات گارانتی نمیرن، و فقط به دروغ میگن ک گوشی رو کارشناس تست کرده مشکلی نداره، در حالیکه شما باید از طریق پلیس و اتحادیه ام شکایت کنید تا کارشناس قضایی گوشی رو بررسی کنه، مسئول شعبه خیابان حافظ نحوه برخورد با مشتری رو بلد نیست و وقتی ما گفتیم میخوایم گوشی رو مرجوع کنیم میخواست پدر مارو کتک بزنه، اهالی پاساژ جدا کردن، و همچنین فروشگاه تهران طل فروشنده ای که خرید کردیم ازشون هم کلاه بردار هستن، وقتی بهشون مراجعه کردیم که گوشی خرابه وظیفشون بود که گوشی رو مرجوع کنن ولی میخواستن که ما رو دست به سر کنن تا ۷ روز تاریخ گارانتی تموم شه ، و الکی به ما گفتن ک شارژر رو عوص کن چند روز امتحان کن.من سر این قضیه خیلی رفت و امد کردم و اذیت شدم، ضرر کردم خواستم تجربه ام رو بزارم برای بقیه افراد تا قبل خرید حتما شرایط گارانتی رو به طور دقیق از فروشنده با دریافت رسید و فاکتور بپرسند، در صورت به وجود اومدن همچین مواردی حتما از طریق پلیس و اتحادیه ازشون شکایت کنید.
مسعود
۱۴۰۰/۷/۱۸
گارانتی همراه سرویس خاورمیانه واقعا افتضاحه، نباید ازشون خرید کرد، گوشی ای رو که پذیرفتن مشکل داشته یک ماهه دستشونه، گفتن پولش رو باید بهتون برگردونیم، بعد از یک ماه تماس گرفتن که بابت گوشی 5 میلیونی 3600 بیشتر نمیدیم!!!! چجوری ممکنه واقعا؟!
محمد
۱۳۹۷/۹/۲۴
واقعا گارانتی همراه سرویس خاورمینه افتضاحه.
این چ گارانتی و خدمات پس از فروشیه.
اصلا نظارتی هست روشون؟
بیچاره کردن مارو هیچ کس هم جوابگو نیست و فقط وعده .
ی مسئول ندارن وقتی شما تماس میگیری و فقط میگن ما اطلاع نداریم باید صبر کنید باید صبر کنید
جایی هست بشه شکایت کرد از گارانتی؟
این چ گارانتی و خدمات پس از فروشیه.
اصلا نظارتی هست روشون؟
بیچاره کردن مارو هیچ کس هم جوابگو نیست و فقط وعده .
ی مسئول ندارن وقتی شما تماس میگیری و فقط میگن ما اطلاع نداریم باید صبر کنید باید صبر کنید
جایی هست بشه شکایت کرد از گارانتی؟
اسما
۱۳۹۷/۹/۱۶
سلام.گوشی من جی ۷ پرایم هستش ازهمون اول مشکل هاله ای داشت دوبار فرستادمش گارانتی اینتل برام درستش نمیکنن هرسری یه بهانه جدید میارن.خیلی گارانتی بی اعتباری هستش اصلا گوشی رو بااین گارانتی نخرین.تازه به ال سی دیم هم صربه زدن ازخیر گوشی گدشتم.فقط اینو نوشتم که همه بدونن بی اعتباره
حسن
۱۳۹۷/۱/۱۹
داداش شما یه خورده جمع و تفریق کن ببین بیشتر از 18 ماه گارانتی داره