خانهاخبار
اولین عکس از چهار رنگ iPhone 7 منتشر شد

اولین عکس از چهار رنگ iPhone 7 منتشر شد

یکی از شایعاتی که درباره آیفون 7 زیاد شنیده‌ایم، وجود رنگ‌های جدیدی همچون مشکی فضایی و آبی تیره است. اما امروز عکسی جدید از قاب فلزی آیفون 7 در چهار رنگ منتشر شد و به نظر می‌رسد خبری از رنگ‌های جدید نخواهد بود.
۱۳۹۵/۴/۲۴

چند هفته پیش خبرهایی مبنی بر اضافه شدن رنگ مشکی فضایی (برای هماهنگ‌تر شدن با اپل واچ) و همین طور آبی تیره به سری آیفون‌های اپل شنیدیم. این خبرها آنقدر جدی گرفته شدند که حتی برخی گرافیست‌ها رندرهایی از آیفون ۷ با رنگ‌های جدید ساختند و بسیاری نیز دلباخته این رنگ‌های آیفون شدند.

اما عکسی که در ادامه می‌بینید، به نظر می‌رسد آب سردی است روی آتش شایعات قبلی. همان طور که مشاهده می‌کنید، در عکس زیر شاهد قاب بدنه فلزی آیفون ۷ هستیم که مانند نسل کنونی در چهار رنگ طلایی رزی، خاکستری فضایی، طلایی و نقره‌ای ساخته شده است و خبری از رنگ جدید نیست. 

image

آخرین باری که شرکت اپل از رنگی کاملا تیره در ساخت آیفون استفاده کرد به آیفون ۵ و رنگ مشکی آن برمی‌گردد. ولی مشکلاتی که همین رنگ روی بدنه آیفون ۵ داشت، موجب شد اپل سراغ رنگ خاکستری فضایی برود و آن را با رنگ مشکی جایگزین کند. احتمال دارد به دلیل همان مشکلاتی که برای آیفون ۵ به وجود آمده بود، اپل قید رنگ مشکی را برای آیفون ۷ زده باشد. احتمال هم دارد که بدنه‌های آیفون با رنگ مشکی هنوز تولید نشده باشند و بعدا در زمان معرفی چشممان به جمال رنگ مشکی آیفون ۷ هم روشن شود.

در پایان باید بگوییم شایعات درباره آیفون بعدی گویا همچنان ادامه دارد و هر روز باید منتظر عکس و اطلاعات جدیدی از این گوشی باشیم. شما درباره آیفون ۷ چه فکر می‌کنید؟ آیا آیفونی با رنگ مشکی را ترجیح می‌دهید یا همین رنگ‌های کنونی برای شما مناسب‌اند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

saeed666

۱۳۹۵/۶/۱۳
اگه طراحیش ضعیف شده چرا همه کمپانی ها اومدن از آیفون6 همه طراحیشونو زدن یادمون نرفته که گلکسی S6 کپی آیفون 6 زد. اینو نمیشه منکر شد چون واقعا حتی جایگذاری باند هایه گوشی دقیقا مثل آیفون بود. بعدش اچ تی سی اومد این مدلی زد و.... آیفون استاندارد بازاره داداشایه من خدایی حقیقتو ببینید. ممنون

aloneman

۱۳۹۵/۴/۲۷
خب تو نخر

محمد

۱۳۹۵/۴/۲۶
یعنی از لحاظ قیافه فاجعس!!!!!

آرش

۱۳۹۵/۴/۲۶
به نظر من قشنگ ترین آيفون ها همون 5S بود. طراحی 7 خیلی خیلی زشت شده

آرمان

۱۳۹۵/۴/۲۶
این چه قدر زشته