خانهاخبار
تماشا کنید: تقابل جالب محافظ صفحه نمایش نانو با چکش!

تماشا کنید: تقابل جالب محافظ صفحه نمایش نانو با چکش!

همه ما حتما دوست یا آشنایی داریم که گوشی با صفحه نمایش شکسته دارد. اما به نظر می‌رسد به زودی با وجود محافظ صفحه‌نمایش های نانو، دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۴/۲۳

نه، قرار نیست شما با چکش به جان صفحه نمایش گوشی خود بیافتید؛ اما اگر می‌خواهید مطمئن شوید صفحه نمایش شما با یک محافظ، نشکن خواهدشد، احتمالا می‌توانید آن را امتحان کنید. IN1، شرکتی که تاکنون اسم آن را نشنیده‌اید، محافظ صفحه نمایش خارق‌العاده‌ای با استفاده از فناوری نانو ساخته که می‌تواند صفحه گوشی شما را از شکستن در امان دارد.

کانال یوتیوب Unbox Therahy به تازگی ویدئویی از نبرد چکش و محافظ صفحه نمایش IN1 منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. در این ویدیو ضربات محکمی با چکش به صفحه نمایش آیفونی که این محافظ روی آن نصب شده وارد می‌شود و در کمال تعجب می‌بینیم که هیچ آسیبی به گوشی وارد نمی‌شود. جالب است بدانید در ساخت این محافظ از شیشه استفاده نشده و با استفاده از پلاستیک و فناوری نانو، IN1 توانسته چنین محافظی را خلق کند. این محافظ صفحه نمایش فعلا فقط برای گوشی‌های Galaxy S7 و انواع آیفون ساخته شده و فقط از طریق سایت آمازون به فروش می‌رسد و متاسفانه برای افراد ساکن ایران امکان خرید آن وجود ندارد.

این محافظ صفحه متاسفانه فقط از طریق سایت آمازون به فروش می‌رسد و برای افراد ساکن ایران امکان خرید آن وجود ندارد.

شما درباره این محافظ صفحه نمایش چه فکر می‌کنید؟ در کل آیا از محافظ‌های صفحه نمایش استفاده می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

علی

۱۳۹۸/۱۰/۲۲
ویدیو چرته آیفون اسباب بازیه گول نخورید ولی مطلب مفید بود

محمد

۱۳۹۷/۵/۳۰
از کجا خریدی؟ واسه اس ۸ هم هست یعنی؟

مسلم

۱۳۹۷/۳/۲۰
من امروز ۵۰تومن پولشو دادم با کلید زد بش ضربه زد چیزیش نشد ولی ت اخودم کلید و بش زدم عاج کلید خورد یه خراش عمیقم ایجاد کرد رو گلس به اصلاح نانو

MOHAMMAD

۱۳۹۶/۴/۱۴
خخخخخ موتور گازی
اینو بدون گوریلاگلس 5 سامسونگ هست که اگه از ارتفاع 1/6 متر بیفته نمیشکنه و خط و ام نمیفته من 6 ماهه S7 گرفتم گلس ننداختم و دوبار خورده با صفحه رو زمین و نیمکت پارک چیزیش نشد

فرید

۱۳۹۶/۳/۲۷
من اس ۷دارم یه محافظ نانو گرفتم فروشنده گفت ۱۴لایست ۱۱۵تومنم پول گرفت ازم نمیدونم واقعا ارزششو داشت یا نه کسی تجربه ی مشابه داره؟