خانهاخبار
اولین تصویر واقعی از Note 7 منتشر شد

اولین تصویر واقعی از Note 7 منتشر شد

فقط سه هفته به رونمایی از فبلت جدید سامسونگ، گلکسی نوت 7، مانده و اولین تصاویر از این گوشی منتشر شده است.
۱۳۹۵/۴/۲۲

تا به حال چند تصویر از گلکسی نوت 7 منتشر شده و حتی رندرهای رسمی این فبلت هم منتشر شده است. اما عکس واقعی گوشی در دنیای بیرون چطور؟

خب، خدمت شما! در عکس سمت چپ نوت 7 واقعی را روی میز می‌بینید و سمت راست یکی از رندرهای رسمی‌اش را. کاملا مشخص است که بالاخره اولین تصویر زنده این گوشی منتشر شده است (حتی اگر روشن نباشد).

image

اگر شک دارید که این دو تصویر متعلق به یک گوشی‌اند، به سنسورهایی نگاه کنید که بالای گوشی کار گذاشته شده‌اند؛ سه لنزی که برای اسکنر عنبیه کار گذاشته شده‌اند در هر دو تصویر دیده می‌شوند. صفحه edge هم در هر دو تصویر دیده می‌شود و کاملا محتمل است که اولین گلکسی نوت با صفحه خمیده را شاهد باشیم.

این فبلت 12 مرداد رونمایی می‌شود و یکی-دو هفته بعد از آن وارد بازار می‌شود. تولید انبوه نوت 7 احتمالا در همین ماه آغاز می‌شود و می‌توان انتظار داشت که عکس‌های بیشتری از آن در روزهای آینده منتشر شود.

طبق شایعات، نوت 7 صفحه نمایش 5.7 یا 5.8 اینچی QHD AMOLED دارد، پردازنده آن یا اگزینوس 8893 است یا کوالکام اسنپدراگون 821، رم 4 یا 6 گیگابایتی دارد و دوربینش مانند S7 یا S7 edge است. علاوه بر این‌ها، از همه اتصال‌ها و درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند و باتری‌اش ظرفیتی برابر 3600 یا 4000 میلی‌آمپرساعت دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (48 نظر)

akbar

۱۳۹۵/۴/۳۱
فرمایشت متینه جعفرجان...حق کاملا با شماست،خیلی خوب روشن سازی کردی
بخاطر قضاوتم در حالی که اطلاعاتم کامل نبود معذرت میخام

جعفر

۱۳۹۵/۴/۲۹
akbar دوست عزیز تو هم که داری حرف خودم را تکرار می کنی ، خوب منم گفتم سخت افزاری گوشیهای اپل ضحیف است ، مگه من غیر از این گفتم؟ مگه من در مورد سیستم عامل گوشیهای اپل حرفی زدم!؟ منم میگم سیستم عامل ios حرفی برای گفتن نزاشته ، اینو دیگه همه می دانند ! این دوستیمون آقای saman گفته بودن که سخت افزاری گوشیهای اپل قدرتمندتر از گوشیهای بازار است من در جوابشان گفتم که همچنین چیزی نیست و سخت افزاری گوشیهای اپل در حد گوشیهای میان رده اندروید است. دوست عزیز قبل از اینکه زود قضاوت کنی اول تمام مطلب را خوب بخوان و بعد که متوجه شدی بیا نظر بده یا اینکه اصلا نظر نده هیچ کس هم نمیگه چرا نظر ندادی

محسن

۱۳۹۵/۴/۲۷
صفحه ادج همینه جذابیتش کنتر از صفحه صافه در کل نوت5 فوق العاده س

مهمان

۱۳۹۵/۴/۲۷
گوشی ادج به غیر گرون شدن بی دلیلش دارای معایب خیلی زیادیه

shahrokh

۱۳۹۵/۴/۲۵
شما چقدر از htcپول میگیری میایی سامسونگ رو خراب میکنی و htcرو میبری بالا.هزار بار گفتی سامسونگ خوب نیست htc خوبه حالا دیگه ول کن اصن تو برو htcبخر