خانهاخبار
کدام گوشی‌ها به اندروید 7 آپدیت می‌شوند؟ (به‌روز شده خرداد 96)

کدام گوشی‌ها به اندروید 7 آپدیت می‌شوند؟ (به‌روز شده خرداد 96)

گوگل نسخه نهایی اندروید 7 را در تابستان 95 برای عموم کاربران عرضه کرد. اگر می‌خواهید بدانید گوشی شما به نسخه 7 این سیستم عامل آپدیت می‌شود یا خیر، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
۱۳۹۶/۳/۱

نسخه 7 سیستم عامل اندروید، که Nougat نامیده شده است، اول شهریور 1395 برای عموم کاربران منتشر شد. درحالی که طبق معمول دارندگان گوشی‌های نکسوس گوگل اولین افرادی بودند که این به‌روزرسانی را دریافت کردند، کاربران سایر گوشی‌های اندرویدی باید چند ماه منتظر بمانند تا اندروید نوقا به دستشان برسد.

هم‌زمان با معرفی نسخه جدید اندروید، اولین سوالی که در ذهن کاربران نقش می‌بندد این است آیا گوشی آنها این نسخه جدید را دریافت می‌کند یا خیر. در فهرست زیر نام گوشی‌هایی را می‌بینید که انتشار اندروید  7، یا همان اندروید نوقا، برای آنها تایید شده است و این به‌روزرسانی را قطعا دریافت خواهند کرد.

توجه: این لیست نهایی نیست و ممکن است در آینده گوشی‌های بیشتری به آن اضافه شود. همچنین اگر نام گوشی خود را در این فهرست نمی‌بینید به این دلیل است که یا اندروید 7 برای آن گوشی منتشر نخواهد شد و یا اینکه از سوی شرکت سازنده اطلاعاتی در این زمینه منتشر نشده است.

(به‌روزرسانی شده در 1 خرداد 96)

image

اچ‌تی‌سی

ال‌جی

سامسونگ

سونی

موتورولا

هوآوی

وان‌پلاس

ایسوس

بلک‌بری

اگر می‌خواهید بدانید گوشی شما شانس دریافت اندروید 7 را دارد یا خیر مطلب زیر را کامل و دقیق مطالعه کنید
بخوانید: آیا گوشی من اندروید 7 را دریافت می‌کند؟
 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1543 نظر)

امیرحسین

۱۳۹۷/۹/۲
با سلام
ببخشید اندروید هفت برای هانر 5x کی میاد؟

Alireza

۱۳۹۷/۷/۲
پس کی اندروید ۷ برای honor 7 میاد؟

رضا هوشمند

۱۳۹۷/۳/۳۱
اندروید گوشیم تغییر نمیکن

sina

۱۳۹۶/۱۲/۶
برای گوشی های ای ۸ اندروید ۷ عرضه نخواهد شد (galexy a8 2015)

زهرا

۱۳۹۶/۱۱/۲۷
سلام.خواش میکنم‌جواب منو بدین.گوشی من j7..2016هست واسم اومد که باید اپدیتش کنم ولی نشوته ممکنه برخی از علمرکد ها درست کار نکنه...خیلیا میگن گوشی خراب میشه چکار کنم تپدیت کنم یا نه؟؟؟؟