خانهاخبار
سیاست‌های جدید سونی در فروش گوشی هوشمند

سیاست‌های جدید سونی در فروش گوشی هوشمند

سونی تصمیم گرفته است سیاست‌های منطقه‌ای خود را تغییر دهد و تمرکز خود را به مناطقی معطوف کند که رشد و پویایی بیشتری در بازار گوشی‌های هوشمند آنها وجود دارد.
۱۳۹۵/۴/۱۲

سونی در حال تغییر و بازبینی سیاست تولید و فروش بخش موبایل خود است تا بتواند سود بیشتری عاید این شرکت کند. چند ماه پیش اعلام شد این شرکت تولید مدل‌های پایین‌رده خود را متوقف کرده است تا بر گوشی‌های رده‌بالا بیشتر تمرکز کند. اکنون ژاپنی‌ها تصمیم گرفته‌اند سیاست منطقه‌ای خود را نیز تغییر دهند.

سونی در چند سال گذشته تلاش زیادی کرد تا بتواند حضور موفقی در بازار آمریکا داشته باشد، اما عدم همکاری مطلوب با اپراتورهای مخابراتی این کشور سبب شد از رسیدن به هدف خود بازبماند. به همین جهت ژاپنی‌ها تصمیم گرفته‌اند از تمرکز خود در بازار آمریکا بکاهند و فعالیت‌های خود را به کشورهایی معطوف کنند که پتانسیل بیشتری برای فروش دارند.

image

علاوه بر این، به دلیل کاهش رشد بازار گوشی‌های هوشمند در کشورهای هند، برزیل، اندونزی و چین، سونی بر آن شده است تا به بازار خاورمیانه، آسیای دور و آمریکای لاتین بیشتر توجه کند؛ مناطقی که در حال حاضر از رشد خوبی در بازار گوشی هوشمند برخوردارند.

باید دید تغییر سیاست‌های سونی موبایل تا چه اندازه می‌تواند بر افزایش فروش و سود این شرکت اثرگذار باشد. شما فکر می‌کنید تغییر سیاست منطقه‌ای سونی و روی آوردن به تولید گوشی‌های رده‌بالا چقدر به بهبود وضعیت سونی در بازار کمک می‌کند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۴/۲۴
من که خودم به شخصه نمیتونم به سونی نزدیک شم من عاشق سونی و رابط کار بریشم ولی چون ممکنه زد اب نباشه یا هنگ کنه روشن نشه میرم سامسونگ میگیرم که حتی اگه دمپایی هم بزنه ۲ سال کار میکنه هرچند از سامی خوشم نمیاد مخصوصا دکمه پاورش که بعد چند ماه لق میزنه یا به کل خراب میشه هوای هم که منو نداره مثل اپل میمونه که اصلا به ادم حس خوبی نمیده و بعد از یه مدت از رابطش خسته میشی htc هم با قیمت بالایی که داره فقط اسپیکرش خوبه و ارزش خرید نداره به نظر من فقط گوشی های گوگل ارزش خرید دارن بروز بودن اندرویدش و cpuپرسرعتش چند سال ادمو راضی میکنه گوشی فعلی منa5 2016 که ازش راضیم و همون طور که گفتم دکمه پاورش میره رو اعصابم که نکنه اب بره توش یا خراب شه امیدوارم اطلاعاتم شما را کمک کرده باشه

hamid5233

۱۳۹۵/۴/۲۱
M4 aqua نخر اگه میخری باید گارانتی ای داشته باشه که اب رو ساپورت کنه چون گوشی خیلی داغ میکنه باید هر ده دقیقه چند ثانیه بزاریش تو اب یخ

علی محمد

۱۳۹۵/۴/۱۹
امیر جان 900 تومان Z3 سونی بگیر که خیالت راحت شود

Saeed_sony

۱۳۹۵/۴/۱۹
صد درصد زد۳

Saeed_sony

۱۳۹۵/۴/۱۹
قبول دارم
ولی چرا از داغی اشغالای خودتون نمگید؟
در عجبم