خانهاخبار
اطلاعاتی تازه از Nexus M1، دومین نکسوس جدید HTC

اطلاعاتی تازه از Nexus M1، دومین نکسوس جدید HTC

نکسوس‌های امسال، همچون سال گذشته، در دو اندازه متفاوت وارد بازار می‌شوند. مدل 5.5 اینچی نکسو‌س‌های 2016 گوگل، که HTC تولید می‌کند، ممکن است نکسوس ام 1 نام بگیرد.
۱۳۹۵/۴/۱۲

شنیدن شایعه تولید نکسوس‌های جدید گوگل به دست HTC بسیاری از کاربران اندروید را هیجان‌زده کرده است؛ شایعه‌ای که هر روز به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود.

هفته گذشته مشخصات یکی از دو نکسوس HTC، که با اسم رمز Sailfish شناخته می‎شود، به بیرون درز کرد؛ دستگاهی 5 اینچی که قرار است جانشین Nexus 5X شود. اما تایوانی‌ها قرار است یک گوشی 5.5 اینچی نیز برای گوگل بسازند.

Marlin اسم رمز دومین نکسوس امسال است که شاید HTC Nexus M1 نام گذاشته شود. بر اساس اطلاعات فاش‌شده قبلی و نتایج بنچمارک جدیدی که از این دستگاه به دست آمده، HTC Nexus M1 نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن QHD دارد و درون آن پردازنده اسنپ‌دراگون 821، باتری 3450 میلی‌آمپرساعتی، 4 گیگابایت حافظه رم و 32/128 گیگابایت حافظه داخلی قرار داده شده است. گفته می‌شود دوربین اصلی و سلفی Marlin به ترتیب 12 و 8 مگاپیکسل کیفیت دارد و به اسکنر اثر انگشت و USB Type-C مجهز است.

اچ‌تی‌سی در سال 2010 اولین گوشی نکسوس را با نام Nexus One به بازار فرستاد و به احتمال زیاد در پاییز شاهد رونمایی از دومین و سومین نکسوس ساخته‌شده به دست این شرکت خواهیم بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مهمان

۱۳۹۵/۴/۱۸
چه ربطی به g5 داره انگار یادت رفته هنوزم محبوب ترین نکسوس، نکسوس 5 ال جیه

محمد

۱۳۹۵/۴/۱۳
قربونت برم که عشق کل کل داری
شما برو یه بار دیگه بخون یا حتی از روش بنویس شاید تونستی درک کنی !!!

yh

۱۳۹۵/۴/۱۳
همین جا بالا سرتون:))... قسمت مطالب مرتبط.... خبری با همین عنوان... مشخصات نکسوس جدید اچ تی سی فاش شد!!!! رو باز کن مشخصاتش رو بخون

yh

۱۳۹۵/۴/۱۳
دو ساله دادن ساخته.... ال جی این کاره بود افتضاحg5‌رو جمع میکرد

مهمان

۱۳۹۵/۴/۱۲
nexus one چه گلی به سرمون زد که این دوتا بزنن میدادن همون lg بسازه بهتر بود