خانهمقاله‌ها
چگونه آیفون خود را به بهترین روش از دسترس خارج کنیم؟

چگونه آیفون خود را به بهترین روش از دسترس خارج کنیم؟

اگر به دنبال راهی ساده و بدون دردسر برای از دسترس خارج کردن آیفونتان هستید، به ادامه مطلب مراجعه کنید تا روش آن را با چند قدم کوتاه به شما آموزش دهیم.
۱۳۹۵/۴/۱۵

احتمالا برای همگی ما در شرایط‌ و زمانی‌هایی خاص مانند کار، جلسات، استراحت، مطالعه در کتاب‌خانه و...  پیش آمده که خواستار عدم مزاحمت یا ارتباط با دیگران از طریق تماس تلفنی و پیامک هستیم. در مطلب #ترفند این هفته قصد داریم روش از دسترس خارج کردن خط مخابراتی آیفون را به بهترین و ساده‌ترین راه آموزش دهیم و تا دیگر روش‌های قدیمی و غیرمعقول، مانند دایورت کردن به شماره‌های خارج از دسترس که ممکن است باعث کسر هزینه از کاربر شود، استفاده نکنیم.

image

 

برای از دسترس خارج کردن آیفون خود مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا با استفاده از سوزن، سیم‌کارت خود را از آیفونتان خارج کنید. (دقت کنید در این مرحله آیفونتان حتما باید روشن باشد و نیازی به خاموش کردن آن نیست.)
image
  • وارد Settings شوید.
image
  • گزینه اول، حالت AirPlane Mode را روشن کنید.
image

اکنون اگر کسی با خط موبایل شما تماس بگیرد، با پیغام هایی نظیر «در حال حاضر مشترک مورد نظر در دسترس نمی‌باشد» به جای "دستگاه مشترک مورد نظر خاموش می‌باشد" مواجه می‌شود.

توجه داشته باشید در حالت AirPlane Mode می‌توانید از دیگر راه‌های ارتباطی مانند Wi-Fi و Bluetooth استفاده کنید؛ یعنی پس از اینکه آیفونتان را با استفاده از روش بالا از دسترس خارج کردید، همچنان می‌توانید وای‌فای خود را روشن کنید و مثلا در تلگرام گشت‌وگذار کنید!

 

image

برچسب‌ها:

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

شهرزاد

۱۳۹۹/۲/۱۱
عزیزم مسخرمون کردی میگه خاموش

spide

۱۳۹۷/۱۲/۸
ببخشيد بالاي گوشيم به علامت اونده گوشيمم از دسترس خارج شده نميدونم ديتم به چي خورده چطور درست كنم؟ ممنون

nazanin

۱۳۹۷/۱۱/۵
awliiii bud merc

الهه

۱۳۹۷/۷/۶
چجوری؟؟؟

Unmatched

۱۳۹۷/۱/۲۷
دمت گرم داداش عالی بود