خانهاخبار
آیفون 7 ضد آب: جایگزینی Home با ForceTouch

آیفون 7 ضد آب: جایگزینی Home با ForceTouch

طبق آخرین شایعات، در آیفون 7 باید با دکمه Home خداحافظی کنیم و منتظر فناوری فورس تاچ برای آنلاک کردن گوشی باشیم.
۱۳۹۵/۴/۱۰

در چند روز اخیر خبرهایی منتشر شده بود مبنی بر این‌که آیفون 7 فورس‌تاچی شبیه دکمه Home خواهد داشت و این تکنولوژی فشردن دکمه Home را بازسازی خواهد کرد. امروز تحلیلگران شرکت «کوون و شرکا» این خبر را تایید کردند و گفتند آیفون بعدی چیزی به نام «دکمه Home فورس‌تاچ» خواهد داشت. این دکمه مانند دکمه‌های Home سنتی حرکت فیزیکی نخواهد داشت، ولی کلیکی را که موقع فشردن دکمه حس می‌شود، بازسازی خواهد کرد.

image

با این دکمه، اپل طراحی آیفون را تر و تمیزتر می‌کند و دوام خود دستگاه را بیشتر می‌کند، چون دیگر از باگ‌های احتمالی دکمه Home خبری نخواهد بود. اگر از مدل‌های جدید مک‌بوک استفاده کرده باشید، می‌دانید که فورس‌تاچ چگونه قرار است کار کند و تجربه کار با آن چقدر واقعی است. اگر اپل بتواند «دکمه Home فورس‌تاچ» را با همان دقتی بسازد که در تاچ‌پدهای مک‌بوک دیده می‌شود، می‌توان گفت که تصمیم درستی گرفته است.

 

در iOS 10 هم می‌توان نشانه‌های این تغییر را دید. اپل اصرار دارد که کاربران با فشردن دکمه Home قفل گوشی را باز کنند، که آزاردهنده است. اما اگر دکمه Home حذف شود و بتوان با تپ کردن صفحه گوشی آن را آنلاک کرد، چه؟ به این ترتیب اپل تمهیدی برای آنلاک کردن گوشی اندیشیده که خیلی‌ها دوستش خواهند داشت.

شرکت «کوون و شرکا» همچنین ادعا کرده که آیفون جدید ضدآب خواهد بود. به این ترتیب، اولین محصول ضدآب اپل را شاهد خواهیم بود. این شرکت اعلام کرده که اپل‌واچ جدید ضدآب نیست و فقط در برابر قطرات آب مقاوم است. درنهایت هم تایید کرده که درگاه هدفون از آیفون حذف می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

کیارش

۱۳۹۵/۴/۱۹
به راستی که باید روش مجازات گناه های هفتگانه کبیره رو برای خیلی ها اجرا کرد ،
بله ، من هم 5s و 4s هم داشتم ، از بدیشون چیزی نمینویسم که باید به ده ها پاراگراف برسه ،
ولی شمایی که میگی "نمیتونید بخرید" ، مگه جزو 1 درصد سرمایه دار جهانید که جسارتتون سر به فلک کشیده ؟
یعنی ملت توان خرید یه گوشی رو ندارن که فروشندگان به خاطر برندش سر افراد نا آگاه از تکنولوژی رو کلاه میذارن ؟
لابد شما از اونایی هستی که با آیفونت عکس میندازی تا آرم سیب گاز زدش معلوم شه :|

Parsam

۱۳۹۵/۴/۱۹
خدایی همتون بدون دلیل و منطق اپل و میکوبین .
من خودم عاشق سامسونگ بودم اس ۶ داشتم عالی بود عالی ولی رفتم ۵اس خریدم امکانات نداره ولی هرکی تو دست میگیره عاشقش میشه ، خسته کننده نیس و ی طوری جذبش میشی.
سال ۲۰۱۶ ایفون تاچ ۳ بعدی نواورییش بود، سونی همین الان تاچ اصلیش دنیای هنگه ، ی بار با سونی کار کنین تموم هنگ بعد یک سال، سونی هنوز حسگر اثر نگشت واسه گوشیاش نزده ،
حالا چون سونی زد اب ایفون نباس زد اب بزنه ؟ چ منطق بدی دارین شما.
راسی هوواوی دکمه هوم نداره

دنیا

۱۳۹۵/۴/۱۵
شما چون خودتون نمیتونید اپل بخرید فق بدشو میگید من خود ایفون 6 دارم و خیلیم عالیه و اگر ایفون 7 بیاد حتما میخرم حتی ایپد خواهرامم اپله بسیار عالیه

پیمان

۱۳۹۵/۴/۱۳
گوشی سونی Z2 من هم ضد آبه هم صفه نمایشش بزرگه هم صفخه تخت همه این امکانات رو یجا داره با RAM3 تعریفو شعار نباشه محشره. ولی گوشی های چینی این روزا خلاقیت بیشتری ب خرج میدن.
انقلاب ولی سونی

iman71

۱۳۹۵/۴/۱۲
با این امکانات خیلی خوب میشه . مثل مک بوک ها جدید که فورس تاچ داره. خود فورس تاچ امکاناتی به کاربر میده.