خانهاخبار
تماشا کنید: رابط کاربری جدید TouchWiz برای گلکسی نوت 7

تماشا کنید: رابط کاربری جدید TouchWiz برای گلکسی نوت 7

به نظر می‌رسد کاربران گوشی‌های سامسونگ باید خود را آماده به‌روزرسانی بزرگی کنند؛ به‌روزرسانی‌ای که رابط کاربری تاچ ویز گوشی آنها را کاملا تغییر می‌دهد و ویژگی‌های جدیدی به آن می‌افزاید.
۱۳۹۵/۴/۸

حدسیاتی وجود دارد مبنی بر این که سامسونگ نسخه جدید رابط کاربری تاچ‌ویز خود را همراه با Galaxy Note 7 عرضه می‌کند. در ویدئوی زیر نسخه ابتدایی از ظاهر جدید TouchWiz را مشاهده می‌کنید که هنوز نهایی نشده است، اما دید خوبی نسبت به تغییرات پیش رو در این رابط کابری به شما می‌دهد.

همان طور که می‌بینید، ظاهر تاچ‌ویز جدید ساده‌تر و تمیزتر شده است و شلوغی کمتری دارد. همچنین اپلیکیشن‌های اختصاصی سامسونگ مثل SNote ،SBrowser ،Video Player ،Keyboard ،Calculator و Voice Recorder همگی در نسخه جدید به‌روز شده‌اند.

کاربران گوشی‌های سامسونگ سال‌هاست در آرزوی داشتن رابط کاربری سبک و سریعی هستند که مقدار کمتری از حافظه گوشی را اشغال کند. این شرکت سال گذشته تا حدودی مشکلات تاچ‌ویز را برطرف کرد، اما به نظر می‌رسد نسخه بعدی همه چیز را متحول خواهد کرد؛ شما این طور فکر نمی‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (26 نظر)

javad

۱۳۹۵/۴/۱۱
نوت 7 فقط یه نسخه داره اونم ادجه

javad

۱۳۹۵/۴/۱۱
شرکت ها گوشی میدن سود می کنن چهش به شما می رسه که انقدر بهتون برع می خوره
در ضمن رابط کاربری سلیقه ای من تاچ ویز سامسونگو و ایموشن هواوی رو دوست دارم در صورتی که از نظربعضی ها مضخرفه

parsa

۱۳۹۵/۴/۱۱
سلام ببخشید این بروزرسانی برای S7 میاد؟؟؟ لطفا جواب بدین

پارسا

۱۳۹۵/۴/۹
آقا نیما با سواد اگه به کامنت من دقت می کردید می فهمیدید که کسی که این رام رو گوشیشه تستر سامسونگ هست و نه یه کاربر عادی .لطفا ۱-بخون مردم چی می نویسن قبل از این که با این لحن جواب بدی و ۲-به منابع خارجی مثل XDA یه نگاه بنداز.منم دیگه جواب نمی دم چون این بحث و لحن شما واقعا توهین آمیزه.

پارسا

۱۳۹۵/۴/۹
مهمان گرامی ،وقتی یک نرم افزار یا سیستم عامل در حالت بتا قرار دارد امکانات مورد نظر لحاظ شده اند اما به خاطر خطا های کد نویسی ممکن است به باگ های فراونی از جمله مشکلات رم برخورد کنند و برای همین موضوع این نسخه را به بعضی از کاربران می فرستند تا بتوانند با در نظر گیری log های برنامه ها مشکلات آن را تشخیص داده و اقدام به برطرفی آن نمایند.آیا چیز هایی که من گفتم واقعا تاثیر دارند؟با توجه به تجربه شخصی ام در زدن رام های کاستوم در مراحل مختلف(آلفا، بتا و نسخه نهایی )جواب بله است و گاهی افزایش سرعت به ازای برطرف شدن یک باگ غیر قابل انتظار است‌.