خانهاخبار
5 بازی برتر برای فوتبالی‌ها

5 بازی برتر برای فوتبالی‌ها

یورو 2016 به مسابقات حذفی و پرهیجان خود رسیده است. در این مطلب 5 بازی به شما معرفی می‌کنیم تا هیجان موبایل را نه فقط روی صفحه تلویزیون، که روی موبایل‌هایتان هم تجربه کنید.
۱۳۹۵/۴/۷

در جریان مسابقات یورو 2016 برنامه ویژه‌ای برای شما داشتیم: علاوه بر برگزاری پیش‌بینی مسابقات و معرفی اپلیکیشن‌های برتر مرتبط، در صفحه برنامه و بازی دانلود به معرفی بازی‌های برتر فوتبالی هم پرداختیم. در این مطلب نیز پنج بازی برگزیده را برای علاقه‌مندان به فوتبال مرور می‌کنیم.

 

Dream League Soccer

فوتبالی که می‌شناختیم، عوض شده است: دیگر تیم‌ها در لیگ کشوری بازی نمی‌کنند و همه عضو لیگ جهانی‌اند. دنیای Dream League Soccer چنین دنیایی است. در آن می‌توانید تیم خود را بسازید، تمرین بدهید، بازیکن بخرید و ورزشگاه را ارتقا دهید تا بهترین تیم جهان را داشته باشید.

برای ساختن تیم ایده‌آل خود، شما می‌توانید وارد بازار نقل و انتقالات شوید و با پولی که از برد در بازی‌ها یا فروش بازیکنانتان کسب کرده‌اید، بهترین بازیکنان جهان را بخرید. بازیکنان را می‌توانید تمرین دهید و مهارت‌های آن‌ها را در دفاع، حمله، آمادگی جسمانی و... بالا ببرید. شما به عنوان مربی همچنین می‌توانید ترکیب‌های مختلف را بچینید و نوع بازی تیم (هجومی، دفاعی و...) را تعیین کنید. البته در این بازی شما فقط مربی تیم نیستید و خودتان هم بازی می‌کنید. در جریان بازی تعداد حرکات شما چه در حالت حمله و چه در دفاع محدود است (مثلا در حالت حمله فقط امکان پاس، سانتر و شوت را دارید)، ولی کنترل بازی راحت است و در کنار گرافیک جذاب و شبیه‌سازی خوب حرکات، تجربه هیجان‌انگیزی خواهد بود.

هرچند گرافیک این بازی به خوبی FIFA و PES نیست، رایگان است و از آن مهم‌تر این که شما می‌توانید کنترل تیمی ضعیف را برعهده بگیرید و کم‌کم به قوی‌ترین تیم جهان تبدیلش کنید.

image

یکی از راه‌های درآمدزایی در فوتبال فروش بلیت بازی‌هاست. در Dream League Soccer هم شما می‌توانید با بازی‌های بهتر تماشاگران بیشتری جذب کنید و با سرمایه‌گذاری روی بزرگ‌تر کردن استادیوم پول بیشتری در بلندمدت به دست آورید. البته نگران نباشید، هیچ طرفداری از شما انتظار ندارد که همان اول کار قهرمان لیگ شوید! در هر فصل، با توجه به قدرت تیمتان، اهدافی برای شما تعریف می‌شود که با رسیدن به آن، پول به باشگاه می‌رسد تا خودتان را برای فصل بعد تقویت کنید.

image

Dream League Soccer بازی‌ای است که هر فوتبال‌دوستی آرزویش را دارد: امکان مدیریت همه‌جانبه یک تیم؛ از تمرین‌ دادن بازیکن‌ها تا انجام دادن بازی، از خرید و فروش بازیکن تا ساخت استادیوم و حتی امکان ساخت لوگو و لباس تیم. بازیکن‌ها در دنیای واقعی هم حضور دارند و ریتینگ آن‌ها براساس عملکردشان در دنیای واقعی تعیین شده است.

فقط مواظب باشید! فوتبال بسیار اعتیادآور است. ممکن است کل روزتان به این بگذرد که ترکیب تیم بچینید، بازیکن خرید و فروش کنید، پاس‌کاری کنید و گل بزنید تا قهرمان شوید.

image
 
image
 
image

 

Score! World Goals

هر فوتبال‌دوستی آرزو دارد دوباره برگردد به آن لحظه‌ای که خداداد عزیزی به استرالیا گل زد. فوتبال با گل‌هایش به یاد سپرده می‌شود؛ ممکن است گلی آن‌قدر مهم یا زیبا باشد که سال‌ها در تیتراژ برنامه‌های ورزشی پخش شود و تکرار شود، اما آن لحظه پرهیجان گل شدن توپ دیگر تکرار نمی‌شود. اما اگر بتوان دوباره آن گل را زد، چه؟ چه می‌شود اگر دوباره پاس‌ها به هم برسند و توپ به تور دروازه بچسبد؟

image
  
image

Score همین لحظات ناب گل زدن را برایتان بازسازی می‌کند. با Score می‌توانید دوباره گل‌های معروف فوتبال را ببینید و این بار شمایید که آن لحظه را بازی می‌کنید. در این بازی با مجموعه‌های متعددی از منتخب گل‌های تورنمنت‌های مختلف روبه‌رو می‌شوید و کار شما این است که این گل‌ها را دوباره به ثمر برسانید و آن لحظه‌ها را دوباره زندگی کنید.

image
  
image

مجموعه گل‌هایی که در Score جمع شده‌اند از بازی‌های جام جهانی تا لیگ‌های کشورهای مختلف را در برمی‌گیرند و همه گل‌هایی‌اند که به ثمر رسیده‌اند. گرافیک خوب این بازی، که محصول دیگری از سازنده Dream League Soccer است، تجربه شما از بازی را جذاب‌تر می‌کند. در هر مرحله هم به ثمر رساندن گل سخت‌تر می‌شود و در مرحله آخر نحوه به ثمر رساندن گل از دنیای واقعی فاصله می‌گیرد و توپ را زیباتر از آنچه اتفاق افتاده به دروازه می‌رسانید.

Score مخصوص طرفداران فوتبال است. در هر مرحله گلی به ثمر می‌رسانید و هم خاطره آن گل را بازسازی می‌کنید و هم ساخته شدن تاریخ فوتبال را مرور می‌کنید.

image
 
image

 

Cristiano Ronaldo: Kick'n'Run

کریستیانو رونالدو بهتر است یا لیونل مسی؟ این سوالی است که احتمالا هر فوتبال‌دوستی جواب خودش را برای آن دارد؛ یکی از قدرت و سرعت رونالدو تعریف می‌کند و دیگری از تکنیک و دریبل‌های مسی. اگر از طرفداران رونالدو هستید، Kick'n'Run یا همان «شوت بزن و بدو» بازی جذابی برای شماست.

image
 
image

در این بازی شما نقش کریستیانو رونالدو را می‌گیرید و باید در خیابان‌های پاریس با توپ حرکت کنید. بدوید، شوت کنید، توپ را دوباره بگیرید و باز بدوید. و در این راه موانعی هم جلوتان را می‌گیرد: ماشین‌هایی که به سمتتان می‌آیند، راه‌بندها، کسانی که تکل می‌روند تا توپ را ازتان بقاپند و... و البته سکه و پول زیادی هم سر راه شماست. همچنین می‌توانید با دوستانتان تیم تشکیل بدهید و رکوردهای بیشتری بزنید.

Kick'n'Run همان‌قدر که بازی فوتبالی است، به بازی‌های ماشینی هم شبیه است: شما در مسیری به سرعت حرکت می‌کنید و در راه به موانعی برمی‌خورید. شاید برای بازیکنی با سرعت و قدرت کریستیانو رونالدو ساختن چنین بازی‌ای بهترین انتخاب باشد؛ بازیکنی که بدون توجه به موانع به جلو می‌تازد و شوت می‌کند.

image
 
image

 

Kickerinho

اولین چیزی که در مورد این بازی به چشم می‌آید، اسم آن است: کیکرینیو: اسمی که هم Kicker دارد که یعنی کسی که به توپ ضربه می‌زند و هم پسوند «اینیو» که یادآور نام فوتبالیست‌های تکنیکی برزیلی مثل رونالدینیو است. کیکرینیو همان چیزی است که اسمش می‌گوید: ضربه‌زدن تکنیکی به توپ، نمایش تکنیک ناب برزیلی. اما نه در زمین فوتبال و در قالب تیم؛ بلکه در خیابان‌های شهرهای مختلف، با لباس عادی، مثل زمان کودکی که در کوچه با یک توپ تنها بودیم.

image
 
image

هدف بازی در کیکرینیو همان کل‌کلی است که فوتبالی‌های تکنیکی در کوچه و خیابان با هم دارند: این‌که توپ را روی هوا نگه دارید و نگذارید به زمین بخورد و البته با حرکات تکنیکی جذابیت بازی را بیشتر کنید: روپایی بزنید، با سر به توپ بزنید، از روی کتفتان رد کنید، پشت پا روپایی بزنید و هر کار جذاب دیگری که به ذهنتان می‌رسد در کیکرینیو در اختیار شماست.

دیگر امکانات بازی شرکت در لیگ حرکات نمایشی است. همچنین می‌توانید در کیکرینیو چهره، لباس، کفش و توپ شخصیت اصلی را خودتان به دلخواه بسازید و ببینید با همین تقه‌زدن ساده به صفحه موبایل چه حرکات اعجاب‌انگیزی می‌توانید با توپ بکنید.

image
 
image

 

Score! Hero

در این ایام فوتبالی که شب‌هایمان جلو تلویزیون و فوتبال می‌گذرد، چرا با موبایلمان فوتبال بازی نکنیم و خودمان هم یکی از این بازیکن‌ها نباشیم؟ Score! Hero محصول دیگری است از شرکت First Touch Games که قبلا از آن‌ها Score! Goal Worlds و Dream League Soccer را معرفی کرده‌ایم.

image
 
image

Score! Hero برعکس بازی‌های مربی‌گری فوتبال است: به جای آن‌که کنترل یک تیم را برعهده بگیرید و بر تاکتیک تیم نظارت داشته باشید، نقش یک بازیکن را برعهده می‌گیرید و باید در طول بازی مهارت‌های بازی او را بهبود ببخشید. از مرحله اول که آموزش شوت‌زدن است تا وقتی بازیکن شما به تیم‌های بزرگ می‌پیوندد، بازیکن خود را پرورش می‌دهید.

image
 
image

حتی می‌توانید چهره این بازیکن را هم شخصی‌سازی کنید و بر اساس سلیقه (یا چهره) خودتان بسازیدش تا حس مشترک بیشتری با او داشته باشید. باقی‌اش دیگر خود مسیر است؛ مسیری که با گرافیک و گیم‌پلی خوب بازی به واقعیت نزدیک است و شما را تبدیل به یک فوتبالیست حرفه‌ای می‌کند؛ یکی مثل کسانی که شب‌ها را به شوق دیدن بازی‌هایشان می‌گذرانیم.

image
 
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

حمید

۱۳۹۷/۹/۲۸
سلام میشه رهنمایی کنید چجوری محکم بازی کنی تا تیم رویایی داشته باشی
چه بازیکنایی باید بگیری
آدرس تو اینستاگرام حمید رستمی بزن جیمل دیگه نزن

revenant

۱۳۹۵/۴/۹
برو دانلود کن اپلیکیشن های پارس هاب یا ایران اپسو تو اونا هست

revenant

۱۳۹۵/۴/۸
من با دریم لیگ ساکر بیشتر حال میکنم

revenant

۱۳۹۵/۴/۸
دریم لیگ ساکر خیلی بهتره

Ali

۱۳۹۵/۴/۸
میشه یکی راهنمایی کنه چجوری اینارو دانلود کنم اخه تو گوگل پلی زده برای کشور شما در دسترس نیس؟ چیکاوکنم؟