خانهاخبار
هر ماه یک بازی رایگان از Ubisoft دانلود کنید

هر ماه یک بازی رایگان از Ubisoft دانلود کنید

شرکت بازی‌سازی یوبی سافت به مناسبت سالگرد تاسیس خود تصمیم گرفته است تا به مدت یک سال هر ماه یکی از بازی‌های خود را به رایگان در اختیار گیمرها قرار دهد. اولین بازی رایگان این شرکت عنوان اول از سه‌گانه Prince of Persia است.
۱۳۹۵/۴/۲

علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری، شرکت فرانسوی Ubisoft را می‌شناسند: ناشر بازی‌های معروفی مثل Assassin's Creed ،Far Cry ،Prince of Persia ،Tom Clancy's ،Watch Dogs و خیلی از عناوین دیگر که همیشه جزو برترین و پرطرفدارترین بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شوند.

Ubisoft به مناسب سی‌امین سال تاسیس خود تصمیم گرفته تا به مدت 1 سال هر ماه یکی از بازی‌های خود را به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار دهد و برای شروع سراغ بازی Prince of Persia: The Sands of Time رفته است.

image

Prince of Persia: The Sands of Time یک بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص است که در سال 2003 برای سیستم عامل ویندوز و کنسول‌های پلی‌ استیشن 2، ایکس باکس، گیم کیوب و گیم بوی منتشر شد. شما در این بازی نقش شاهزاده‌ای ایرانی را خواهید داشت که تلاش می‌کند «ساعت زمان» ربوده‌شده را پیدا کند، اما مسیری سخت و پردردسر پیش رو دارد.

برای دریافت رایگان این بازی به سایت Ubisoft Club بروید و در آن ثبت نام کنید. پس از درخواست دریافت بازی، لینکی برای شما ارسال می‌شود که توسط برنامه Uplay روی کامپیوترتان نصب می‌شود و قابل اجرا خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

امین

۱۳۹۵/۱۰/۱۵
تو برو کلشتو بازی کن عامو

امین

۱۳۹۵/۱۰/۱۵
ubi soft برای ایرانی ها که نیومده کم حجکش کنه کیفیت بازی رو پایین بیاره و دوما هیچ جای دنیا جز ایران حجمی نیست نت و به ترافیکش پول میدن( جز یه چند تا جا غیر از ایران) و سوما نت نامحدود با سرعت کم که داری.

میثاق

۱۳۹۵/۱۰/۴
الان بازی assassin creed III رو گذاشته برای دانلود... من رفتم که دانلود کنم دیدم حجمش 16 گیگه!!!! حساب کنی 30...40 هزار تومن هزینه حجمشه! اسمش اینه که رایگانه... اصلن به صرفه نیست که!

ali

۱۳۹۵/۹/۲۷
سلام
این بازیا از لحاظ پولی رایگانه
از لحاظ ترافیکم رایگانه یا باید حجم متناسب بازیو داشته باشیم؟
مثلا بازی AC3 16gig هست. یعنی باید باید حداقل 16 گیگ حجم داشته باشیم یا رایگانه؟

M

۱۳۹۵/۴/۱۰
اینایی که تو سایتای ارانی هس کرک شدس که باعث میشه انلاین نتونی بازی کنی