خانهاخبار
پاک کردن برنامه‌های پیش‌فرض در iOS 10 واقعیت دارد؟

پاک کردن برنامه‌های پیش‌فرض در iOS 10 واقعیت دارد؟

مدیران اپل در مورد ویژگی پاک کردن برنامه‌های پیش‌فرض از روی آی او اس 10 اظهار نظر کردند. این ویژگی با آنچه تصورش را می‌کردیم تفاوت زیادی دارد.
۱۳۹۵/۳/۲۶

یکی از اخبار خوبی که بعد از کنفرانس WWDC منتشر شد این بود که درنهایت اپل در iOS 10 به کاربران خود اجازه می‌دهد برنامه‌های از پیش نصب‌شده روی گوشی را پاک کنند. اگرچه برخی از این برنامه‌ها مانند برنامه تلفن امکان پاک شدن ندارند، کاربران برای ذخیره فضای بیشتر می‌توانند 20 برنامه از پیش نصب‌شده را پاک کنند.

حال معاون ارشد بخش برنامه‌نویسی اپل در مورد این ویژگی جدید در iOS 10 توضیحاتی ارائه کرده است. Craig Federighi گفته: در حقیقت کاربران می‌توانند این برنامه‌ها را حذف کنند، اما قادر به پاک کردن آن‌ها نیستند. این جمله چه معنایی می‌دهد؟

این بدان معنی است که اگر شما یک برنامه از پیش نصب‌شده روی آیفون خود را پاک کنید، دیتاهایی که توسط کاربر در برنامه ایجاد شده و ارتباطات آن برنامه از گوشی شما پاک می‌شود، اما خود برنامه در دیوایس شما باقی می‌ماند و اگر بخواهید دوباره نصبش کنید، هیچ دیتایی دانلود نمی‌شود و برنامه دوباره قابل رویت می‌شود.

با این تفاسیر پاک کردن یک برنامه پیش‌فرض از روی آیفون 16 گیگابایتی آن‌قدرها هم فضای اضافی که تصورش را می‌کنید در اختیار شما قرار نمی‌دهد.

شما نظری در مورد این امکان جدید iOS دارید؟ آیا آن را مفید می‌دانید؟ نظر خود را در کامنت با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

mehdi

۱۳۹۵/۳/۲۶
این منفی هایی که به این بنده خدا دادن معلومه کار یه عده طرفدار الکی متعصب اپل بوده،بابا خود امریکایی هم رو اپل اینقدر تعصب ندارند که شما دارید!کاسه داغتر. از اش شدن. شما جالبه واقعا
بعد به ما میگن جهان سومی بمون بر هم میخوره!

مهراد

۱۳۹۵/۳/۲۶
لااقل خوبه آيكون برنامه از رو صفحه حذف ميشه مثل برنامه تيپس تو آيپد كه اصلا به درد نميخوره و آيكونش نظم صفحه رو ميزنه به هم ...

بهراد

۱۳۹۵/۳/۲۶
پس اینجاست که باید گفت زررررررشک... ملت و چی فرض کردن این کمپانی یعنی عملا هیچ فرقی نمیکنه بودو نبودش

پارسا

۱۳۹۵/۳/۲۶
این که فقط Disable کردنه.همه اندرویدی ها این رو دارند.

مهمان

۱۳۹۵/۳/۲۶
اپل فنا نشه با این همه زحمتی که کشیده ! حالا که چی ؟ مخفی کردن برنامه به چه درد کاربر میخوره ؟ ?