خانهاخبار
اوباما دیگر از بلک بری استفاده نمی‌کند!

اوباما دیگر از بلک بری استفاده نمی‌کند!

باراک اوباما در یک برنامه تلویزیونی گفته است گوشی بلک بری خود را کنار گذاشته و به جای آن از گوشی هوشمند جدیدی استفاده می‌کند؛ گوشی‌ای که البته خیلی نمی‌توان به آن لقب هوشمند داد!
۱۳۹۵/۳/۲۴

اولین چیزی که با شنیدن نام بلک‌بری به ذهن خطور می‌کند، امنیت بالای آن است؛ دقیقا به همین دلیل است که بسیاری از دولتمردان و سیاستمداران، مثل باراک اوباما، از گوشی‌های بلک‌بری استفاده می‌کنند.

به دلیل شرایط ویژه‌ای که در کاخ سفید حاکم است، قوانین امنیتی سخت‌گیرانه‌ای وجود دارد که سبب می‌شود پروتکل‌های امنیتی و دستگاه‌های مورد استفاده در آن دیر به دیر تغییر کنند. کاخ سفید امسال پروتکل‌های امنیتی خود را به‌روز کرد که به موجب آن کارکنان این مجموعه، از جمله رئیس جمهور آمریکا، برای استفاده از دستگاه‌های جدید چراغ سبز دریافت کردند.

باراک اوباما در برنامه تلویزیونی The Tonight Show گفت که دیگر از گوشی بلک‌بری قدیمی خود استفاده نمی‌کند و آن را با یک گوشی هوشمند جایگزین کرده است؛ البته با توصیفی که از گوشی جدید خود کرد، خیلی نمی‌توان به آن لقب هوشمند داد، چون به‌دلایل امنیتی قادر نیست با آن عکس بگیرد، موزیک گوش کند، پیامک بفرستد و حتی تماس تلفنی برقرار کند!

در هر صورت تا چند ماه دیگر دوره ریاست جمهوری باراک اوباما به اتمام می‌رسد و با خارج شدن از کاخ سفید می‌تواند همانند مردم عادی بدون محدودیت از جدیدترین فناوری‌های روز استفاده کند!

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

جمشید

۱۳۹۵/۸/۲۲
اقای حسن سیدی چرا اینقدر از سامسونگ تبلیغ میکنید مگه اسپانسر gsm هست یکم شفاف سازی کنید

ashkan.r

۱۳۹۵/۳/۳۰
خخخخخخخخخ فیلممون کردی عموووو؟؟؟؟؟؟ پس این کییییه تو عکس داره با گوشی و اونی ک پشت خطه خوشو بش میکنه هااااا؟؟؟؟ خخخخخخخ

r.g.i

۱۳۹۵/۳/۲۶
بعد از گردو شکستن و مار بازی کردن فکر کنم برای اطلاع از اخبار و اطلاعات بین خودشون استفاده میکنه البته این اخریه همش حدس و گمانه!!!!

?علی

۱۳۹۵/۳/۲۴
این نه پیامک میتونه بفرسته
نه زنگ بزنه وهیچ کاری نمیتونه بکنه
اصلاچرا گوشی خریده
گوشیشو میداد به من 1100قدیمی داشتم میدادم بهش????

amir1975

۱۳۹۵/۳/۲۴
فکر کنم گوشی جدیدش GLX باشه منتها صداش رو در نمیارن.