خانهاخبار
استفاده از تراشه‌های اینتل در آیفون 7

استفاده از تراشه‌های اینتل در آیفون 7

خبرهای بیشتری از همکاری اینتل و اپل در ساخت آیفون بعدی این شرکت به گوش رسیده است که عنوان می‌کند در بعضی از مدل‌های iPhone 7 به جای تراشه‌های کوالکام از تراشه‌های مودم شرکت اینتل استفاده خواهد شد.
۱۳۹۵/۳/۲۳

اپل می‌خواهد در بعضی از مدل‌های iPhone 7 از مودم‌های شرکت اینتل استفاده کند. به گزارش بلومبرگ، آیفون‌هایی که در شبکه AT&T آمریکا استفاده می‌شوند از چیپ‌های اینتل بهره خواهند برد. همچنین آیفون‌ 7 عرضه‌شده در بعضی از کشورهای دیگر نیز به جای تراشه کوالکام مودم اینتل را در دل خود جای خواهند داد. البته هنوز مشخص نیست آیفون 7 با تراشه اینتل در کدام کشورها به فروش برسد، اما کاربران کشور چین و شبکه Verizon آمریکا جزو آنها نیستند.
روی آوردن اپل به تراشه‌های شرکت اینتل می‌تواند فرصت خوبی برای اینتل محسوب شود تا خود را در صنعت گوشی‌های هوشمند بالا بکشد. چند ماه پیش این شرکت از توقف تولید و توسعه تراشه‌های کم مصرف Atom خود خبر داد، اما تجارت مودم‌های LTE این شرکت اکنون این فرصت را دارد تا به لطف فروش بالای آیفون رشد پیدا کند.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

SEPEHR

۱۳۹۵/۳/۲۳
اینتل مودمای بهتری نسبت به کوالکام میسازه

mohammadreza.n

۱۳۹۵/۳/۲۳
پس چرا اپل می خواد از اینتل استفاده کنه؟

cobweb

۱۳۹۵/۳/۲۳
از نظر تئوری کوالکام سرعت بالاتری رو ساپورت میکنه ولی از نظر کاربردی هردو سرعتی بالاتر از سرعتی که اپراتورها ارائه می‌دهند رو دارند و برای کاربر فرقی نمیکنه.

mohammadreza.n

۱۳۹۵/۳/۲۳
کدوم بهتره حالا؟