خانهاخبار
آیفون 7 با رنگ جدید: آبی تیره!

آیفون 7 با رنگ جدید: آبی تیره!

به نظر می‌رسد استقبال خوب کاربران از رنگ رزگلد اپل را به فکر اضافه کردن رنگ جدیدی به آیفون انداخته است؛ اما یک رنگ تیره.
۱۳۹۵/۳/۲۲

اپل، طبق روال هر سال، آیفون‌های جدید خود، آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، را در ماه سپتامبر (شهریور) رونمایی می‌کند. در این میان برخی انتظار دارند شاهد مدل دیگری از آیفون با نام iPhone 7 Pro نیز باشند، اما تصاویر فاش‌شده از قاب‌های آیفون چیزی در این باره به ما نمی‌گوید.

اما چیزی که در همه شایعات از آن صحبت می‌شود تغییرات کم در طراحی آیفون جدید است. ظاهر نسل هفتم آیفون‌های اپل شبیه نسل قبلی است و تغییرات کوچکی مثل پنهان شدن آنتن را در بر دارد. احتمالا می‌دانید این شایعه برای نسل‌های قبلی آیفون نیز شنیده می‌شد و تاکنون به حقیقت نپیوسته است.

یکی دیگر از شایعاتی که در مورد آیفون شنیده می‌شود از افزوده شدن لرزشگیر اپتیکی تصویر به آیفون کوچک‌تر اپل، آیفون 7، حکایت دارد.

image

اما اکنون گزارش جدیدی در مورد رنگ آیفون‌های جدید به دست آمده است و به نطر می‌رسد اپل می‌خواهد رنگ پرفروش آیفون یعنی خاکستری را با آبی تیره جایگزین کند. اگر این خبر حقیقت داشته باشد، دو اتفاق ممکن است روی دهد: اپل با خیل کاربران مشتاق برای خرید رنگ جدید مواجه شود یا اینکه حذف رنگ خاکستری بسیاری از طرفداران را خشمگین کند. خاکستری پرطرفدارین رنگ آیفون است، زیرا راحت‌تر از سایر رنگ‌ها همیشه برای خرید در دسترس است.

در این گزارش خبری از تغییر رنگ‌های دیگر یا جایگزین شدن آنها نیست و به نظر می‌رسد رنگ‌های طلایی، رزگلد و نقره‌ای سر جای خودشان هستند. به هر حال همه اینها فعلا شایعاتی است که نمی‌توان خیلی بهشان اعتماد کرد. پیش‌بینی شما چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

ناشناس

۱۳۹۶/۴/۱۶
ابی تیره اومده؟

معین

۱۳۹۵/۳/۲۴
مرسی اه.....

علیرضا

۱۳۹۵/۳/۲۴
سرمه ای یا آبی تیره ، موضوع تونالیته آبی نیست . موضوع استفاده اپل از این تکنیک برای بدست آوردن مشتری جدید یا در حقیقت از دست ندادن مشتری های قدیمی با کمترین هزینه ممکن بابت طراحی ( البته بر اساس پیش بینی های موجود که میگن آیفون 7 تفاوتی با نسل قبلش در طراحی نداره)
بنظر من تکنیک استفاده از رنگ رو قبلن اپل با استفاده از رز گلد انجام داده و الان بازار منتظر یه تحویل در طراحی و امکانات هست ، حتی اگر اپل دستش برا این کار بسته باشه بازم بازار منتظر نوآوری و ابداع تکنولوژی جدید در گوشی آیفون 7 میشینه و فکر نکنم دیگه بشه با رنگ بندی دل مشتریان رو بدست آورد .

علی

۱۳۹۵/۳/۲۴
داداش تازه هواوی خریدی مبارک باشه. :)
تلفن هوشمند رو هم ۳ سال قبل همه هواوی تولید کرد.

علی

۱۳۹۵/۳/۲۴
البته وقتی گلد و رز گلد اومد هم کسی فکر نمی‌کرد طرفداری داشته باشن.