خانهاخبار
واتس اپ به زودی از فایل GIF پشتیبانی می‌کند

واتس اپ به زودی از فایل GIF پشتیبانی می‌کند

پیام‌رسان محبوب واتساپ در نسخه بتای خود پشتیبانی از فایل‌های گیف را اضافه کرده و به‌زودی در نسخه رسمی خود هم این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند.
۱۳۹۵/۳/۱۹

عکس‌های GIF خیلی سریع در اینترنت فراگیر شدند. متن‌های خالی خسته کننده‌اند، پیام‌های صوتی از حوصله افراد خارج‌اند و ایموجی‌ها نیز گاهی مرموز و گنگ هستند، اما گیف‌ها سرگرم‌کننده‌اند و با آنها خیلی ساده می‌توان ارتباط برقرار کرد و مفهوم را رساند. ظاهرا واتس‌اپ نیز به این موضوع پی برده است و روی اضافه کردن پخش فایل‌های GIF به پیام‌رسان خود کار می‌کند.

ویژگی جدید واتس‌اپ را اکانت توییتر WABetaInfo اعلام کرده است؛ اکانتی که تغییرات نسخه بتای واتس‌اپ را گزارش می‌کند. طبق آنچه گفته شده، نسخه 2.16.7.1 واتس‌اپ فایل‌های GIF را از طریق لینک ارسال‌شده درون مکالمه، مستقیما همان‌جا پخش می‌کند. به نظر می‌رسد این ویژگی تنها با لینک کار می‌کند و شما نمی‌توانید عکس‌های GIF را از روی حافظه گوشی خود به پیام‌هایتان منتقل کنید، زیرا نیازمند لینک عکس هستید تا واتس‌اپ فایل گیف را از لینک استخراج و پخش کند. علاوه بر این، شما می‌توانید عکس GIF را به عکس ساده تبدیل کنید؛ یک عکس GIF که انیمیشن نیست!

 

image

 

البته این ویژگی واتس‌اپ به‌خوبی کیبورد Gboard در iOS نیست؛ ویژگی جالب‌توجهی که به کاربران اجازه جستجو برای پیدا کردن فایل‌های GIF و اشتراک‌گذاری آنها را با Giphy می‌دهد. در واتس‌اپ شما هنوز هم ناچارید به دنبال راهی برای پیدا کردن فایل‌های GIF باشید، اما اگر لینک فایل GIF را داشته باشید، اشتراک‌گذاری آن ساده خواهد بود.

مشخص نیست این ویژگی چه موقع به نسخه رسمی واتس‌اپ می‌آید، اما احتمالا مدت زیادی منتظر نمی‌مانیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

poriya68

۱۳۹۵/۳/۲۳
واتس اپ دیگه مثل قبل جذاب نیست.درسته هنوز جذابیت های خاص خودش رو داره.ولی از یه سری نرم افزارها دیگه خیلی عقبه.دیگه توش نوآوری نیست.امکاناتش هم محدوده.قبلا فقط میخواستیم پیام بفرستیم ولی الان فقط پیام نیست مثلا با تلگرام هر فایلی میشه فرستاد که با واتس اپ نمیشه ...

Saman

۱۳۹۵/۳/۲۰
این که نمی تونی باهاش هر فایلی رو بفرستی هم اذیت می کنه

arian

۱۳۹۵/۳/۱۹
واتس اپ فقط یه مکالمه تصویری کم داره وگرنه عالیه به نظر من نیاز نیست وشاید یکم بد بشه