خانهاخبار
با زعفرون سرآشپز شوید

با زعفرون سرآشپز شوید

اگر به دنبال یک راهنمای حرفه‌ای برای آشپزی هستید تا غذاهای متنوعی به شما آموزش دهد، حتما سراغ زعفرون بروید.
۱۳۹۵/۳/۲۰

گوشی‌های هوشمند و اپلیکیشن‌های بیشمارشان، زندگی را برای ما ساده کرده‌اند؛ برای هرکاری و هر حرفه‌ای به‌راحتی می‌توان به جستجوی اپلیکیشن‌های متفاوت پرداخت و با خیالی آسوده دل به آموزش‌های مجازی اپلیکیشن‌ها و راهنمایی‌های آنها سپرد.

یکی از نیازهای اولیه انسان نیاز به غذاست و حتما می‌دانید برای اینکه بتوانیم غذایی خوشمزه درست کنیم نیاز به راهنمایی یک آشپز باتجربه داریم. البته همیشه نیاز نیست راهنمای باتجربه ما انسان باشد! این بار می‌خواهیم یک اپلیکیشن راهنما برای آشپزی به شما معرفی کنیم؛ اپلیکیشنی که شما را در آشپزی از هر انسانی بی‌نیاز کند.

اپلیکیشن زعفرون با داشتن غذاهای متنوع و آموزش نکات مهم در آشپزی، یکی از بهترین گزینه‌هایی است که پیش روی کاربران گوشی‌های اندرویدی قرار می‌گیرد. اکنون سراغ این اپلیکیشن می‌رویم تا بخش‌های مهم آن را به شما معرفی کنیم.

 

image

 

در اولین قدم وقتی اپلیکیشن را باز می‌کنید دستورهای غذایی پیش روی شما قرار می‌گیرد. بسیاری از افراد به همین بخش اکتفا می‌کنند و سراغ دیگر قسمت‌های زعفرون نمی‌روند، زیرا همین بخش هم به اندازه‌ای کامل است و دستورالعمل‌های متنوعی در خود جای داده که فرد را به خود مشغول می‌کند.

 

image

 

وقتی از میان دستورها، غذای دلخواه خود را انتخاب می‌کنید، می‌توانید مواد لازم و مقدار هر کدام، لوازم آشپزی و نحوه درست کردن غذا را به طور کامل و مرحله به مرحله ببینید. در برخی بخش‌ها ویدئوهایی نیز قرار داده شده که راهنمای خوبی برای شما در پخت غذاست. البته همه ویدئو‌ها رایگان نیستند.

 

image

 

در این اپلیکیشن مراحل آموزش طبخ غذا به‌طور کاملا جزئی نیز مشخص شده، به‌طوری‌که می‌توانید مراحل آماده‌سازی مواد لازم را نیز دقیق و با جزئیات دنبال کنید.

شما همچنین می‌توانید غذاهای موردعلاقه خود را با علامت ستاره مشخص کنید تا همه آنها در منوی علاقه‌مندی‌ها در دسترس شما قرار گیرد.

 

image

 

از دیگر امکانات جالبی که زعفرون به ما می‌دهد فیلتر کردن براساس گزینه‌های متنوعی است که در اختیار می‌گذارد. برای مثال، شما می‌توانید دستورهای غذایی را براساس زمان سرو (صبحانه، دسر، میان وعده، اصلی و... )، مواد اولیه (مثل دریایی، گوشت قرمز، گیاهی و...) و یا گزینه‌های دیگر فیلتر کنید تا انتخاب‌های محدودشده پیش روی شما قرار بگیرد و کار را برایتان آسان کند.

یکی دیگر از بخش‌های جالب توجه در منوی برنامه، فوت‌وفن‌هاست؛ همان بخشی که زعفرون را از دیگر اپلیکیشن‌های آشپزی متمایز می‌کند. آموزش‌های این بخش به شما کمک می‌کند تا آشپز حرفه‌ای شوید. در این بخش فوت‌وفن‌هایی از سرخ کردن سبزی و سرخ کردن بادمجان گرفته، تا برنج سوشی و پاک کردن کنگر آموزش داده می‌شود.

 

image

 

اگرچه بسیاری از دستورهای غذایی این اپلیکیشن رایگان است، مشاهده برخی دستورها نیز تنها با پرداخت وجه امکان‌پذیر است.

زعفرون را می‌توان یکی از اپلیکیشن‌های متمایز برای پیدا کردن دستورهای غذایی و یادگیری آشپزی و فوت‌وفن‌های آن دانست. در این اپلیکیشن نه تنها غذاهای بیشماری در دسترس شما قرار می‌گیرد، بلکه با امکانات متعددی همچون فیلتر کردن و دسته‌بندی‌های کاربردی، پیدا کردن غذای موردنظر یا گزینه‌های نزدیک به آن برای شما ساده می‌شود. اگر بخواهیم زعفرون را در یک جمله خلاصه کنیم به شعار این اپلیکیشن می‌رسیم: با زعفرون سرآشپز شوید!

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محسن

۱۳۹۵/۴/۴
جناب حمید ق حرفه ایی : شما اگه خیلی حرفه ایی هستید میتونید خودتون یه سایت بزنید و اطلاعات کاملن تخصصی بگذارید . اتفاقن معرفی این اپ واسه بنده مفید بود . این کانت رو صرفن گذاشتم که شاید متوجه بشید اختلاف سلیقه وجود داره و لازمه یاد بگیریم به همه نوع طرز فکر احترام بگذاریم .

شهریار

۱۳۹۵/۳/۲۳
سلام دوستان برنامه سر آشپز پاپیون از تمام برنامه های موجود آشپزی کاملترو بهتره

ایمانه

۱۳۹۵/۳/۲۳
به نظر میرسه زعفرون از بقیه اپلیکیشن های آشپزی کامل تره

robin

۱۳۹۵/۳/۲۰
این مطالب به درد این سایت نمیخوره. دارین شورشو در میارین !!!!!!