خانهاخبار
با قوی‌ترین گوشی‌های حال حاضر بازار آشنا شوید

با قوی‌ترین گوشی‌های حال حاضر بازار آشنا شوید

Antutu، که یکی از معروف‌ترین اپلیکیشن‌های بنچمارک گوشی‌های هوشمند است، فهرستی از 10 گوشی قدرتمند حال حاضر بازار منتشر کرده است که دیدن آن برای کاربرانی که به قدرت و سرعت گوشی خود اهمیت می‌دهند شاید جالب باشد.
۱۳۹۵/۳/۱۸

برای آنها که قدرت پردازنده و عملکرد گوشی اهمیت بسیاری دارد، Antutu نامی آشناست. Antutu یک اپلیکیشن بنچمارک است که با انجام دادن تست‌های مختلف، گوشی‌ها را از نظر عملکرد رده‌بندی می‌کند و به آنها امتیاز می‌دهد.

با پایان ماه مه، Antutu فهرستی از قوی‌ترین گوشی‌های حال حاضر بازار تهیه کرده که از چند جهت قابل توجه است. سه گوشی اول این فهرست همگی از پردازنده اسنپ‌دراگون 820 استفاده می‌کنند و 6 گیگابایت حافظه رم دارند که این امر توانسته آنها را از سایر پرچمداران پیش بیندازد. مورد دیگر برتری بلامنازع شرکت‌های چینی است که 4 گوشی از 5 محصول برتر فهرست ساخت آنهاست.

 

image

 

گوشی Vivo Xplay 5 Elite با کسب امتیاز 138706 عنوان قوی‌ترین گوشی حال حاضر بازار را از سوی Antutu کسب کرده است و پس از آن گوشی‌های LeEco MAX 2 و Lenovo Zuk Z2 Pro دوم و سوم هستند. Xiaomi Mi 5، که از اسنپ‌دراگون 820 و 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند، چهارم شده و Galaxy S7 edge سامسونگ در مقام پنجم ایستاده است.

اگرچه خیلی از کاربران عقیده دارند نتایج بنچمارک‌ها را نمی‌شود مبنای واقعی عملکرد گوشی‌ها در نظر گرفت، با این حال حضور پرتعداد چینی‌ها در فهرست Antutu نشان می‌دهد این شرکت‌ها تا چه اندازه به قدرت محصولات خود اهمیت می‌دهند.
شما تا چه اندازه به نتایج بنچمارک گوشی‌ها اهمیت می‌دهید و در انتخاب گوشی جدید به آن تکیه می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (55 نظر)

behdad

۱۳۹۵/۳/۲۸
حرف شما صحیح است.
اما من خودم تو سایت antutu خوندم که نوشته بود برای این که نتایج رسمی رو ببینید باید تا ماه بعد صبر کنید.

خشایار

۱۳۹۵/۳/۲۲
بله آقا نیما ، حدس میزنم از نظر شما دلفین ها هم پرواز میکنن ....

نیما

۱۳۹۵/۳/۲۲
امیر اس 7 صد تا مدل داره شما بنجمارک کدومشو دیدی؟
1- اس7 فلت با پردازنده اکسنوس
2- اس7 فلت با پردازنده سنپدارگون
3- اس7 اج با پردازنده اکسنوس
4- اس7 اج با پردازنده سنپدارگون
ههه راستی کدومشون پرچم دارن؟ شنیدم نوتم می خاد چن مدل داشته باشه اونارو پرچم دار در نظر بگیریم یا اینارو ههههههه
اس7 هر جا باشه با اختلاف فاحشی از htc پایین تره حالا ی عده می گن بنجمارک حساب نیست و ملاک نیست پس چی ملاکه؟ کاری که شما با گوشی انجام می دین؟ ینی دقیقا همون کارا رو تو همون مدت با ی گوشی دیگه انجام می دین که اینو می کنین ملاک؟

h.seyedi

۱۳۹۵/۳/۲۲
دوست عزیز در ابتدا باید عرض کنم جی اس ام در این مقاله دخل و تصرفی نداشته و عینا منبع و اطلاعات منتشر شده از سوی وب سایت antutu را منعکس کرده است.
در مورد سوال شما و سایر دوستان که چرا حرفی از HTC 10 به میان نیامده است باید گفت که Antutu گوشی های عرضه شده در کشور چین را مورد بررسی قرار میدهد. از آنجا که HTC 10 با مشخصات ضعیفتری در این کشور عرضه شده است (htc 10 lifestyle) و مشخصات آن با چیزی که در سایر کشورها به فروش می رسد فرق دارد این وب سایت پرچمدار اچ تی سی را در نظر نگرفته و در رده بندی خود وارد نکرده است.

خشایار

۱۳۹۵/۳/۲۱
داداش اولا اینو خود antutu ارائه کرده و ثانیا مدل و معماری پردازنده اینا یکیه و بنچ مارکاشون فرقی با هم ندارن ...
اینا نتایج رسمی هستن وگرنه بنچ مارک mi5 اورکلاک شده رو دیدم که 172000 بود ..
لطفا تعصب رو بذارید کنار