خانهاخبار
Galaxy S7 active رسما رونمایی شد

Galaxy S7 active رسما رونمایی شد

سامسونگ نسخه سفارشی‌شده گلکسی اس 7 را برای اپراتور AT&T عرضه کرد؛ نسخه‌ای با نام گلکسی اس 7 اکتیو، که باتری قدرتمندتری در دل خود جای داده است.
۱۳۹۵/۳/۱۸

سامسونگ نسخه اکتیو گلکسی اس7 را منحصرا برای اپراتور AT&T آمریکا عرضه کرد. این نسخه از پرچمدار سامسونگ تنها در اختیار اپراتور AT&T است.

گلکسی اس7 اکتیو تراشه اسنپدراگون 820 را روی خود دارد و از 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. نمایشگر این نسخه 5.1 اینچی از نوع QHD است؛ نمایشگری که به لطف افزوده شدن لایه پلی‌کربنات ضد ترک است. باتری این گوشی نیز، با تغییراتی که داشته، 4000 میلی آمپر ساعتی شده و نسبت به نسخه اصلی گلکسی اس7 سامسونگ ظرفیت آن 1000 میلی آمپر بیشتر شده است.

این گوشی سنسور اثر انگشت نیز روی دکمه خانه دارد. احتمالا اپراتور AT&T از 10 ژوئن فروش گلکسی اس7 اکتیو را شروع می‌کند و هزینه ماهانه آن نیز معادل گلکسی اس7 اج است. افراد می‌توانند سه رنگ طلایی، خاکستری و سبز (Camo Green) این گوشی را سفارش دهند. هنوز خبری از نسخه بدون سیم‌کارت این گوشی نیست و قیمت آن نیز اعلام نشده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

وحیدرضا

۱۳۹۵/۳/۲۱
۱-ایا تاحالا گوشی اکتیو وارد ایران شده؟۲-ایا همراه اول به این مدل گوشی سرویس میده؟چرا فقط برای اپراتور امریکاست؟چطور میتونم بخرم؟

وحید

۱۳۹۵/۳/۱۹
متاسفانه این اپراتور بوتلودر کوشی رو می بنده و نمیشه گوشی رو روت کرد... وگرنه سری های اکتیو واقعا گوشی های خوب و جان سختیه و برای مهندسین یکی از بهترین انتخاب هاست