خانهاخبار
الگوریتم جدید اینستاگرام برای نمایش عکس‌ها جهانی می‌شود

الگوریتم جدید اینستاگرام برای نمایش عکس‌ها جهانی می‌شود

اینستاگرام چند ماه قبل از الگورتیمی جدید برای نمایش عکس‌ها در تایم‌لاین خبر داده بود که در آن ساعت و تاریخ انتشار عکس‌ها اهمیتی ندارد. حال تست‌های لازم روی این الگوریتم انجام شده و اینستاگرام قصد دارد آن را برای تمام کاربران فعال کند.
۱۳۹۵/۳/۱۵

ماه مارس سال جاری بود که اینستاگرام خبر داد در حال تست الگوریتم جدیدی برای نمایش عکس‌ها و ویدئوها در تایم‌لاین کاربران است؛ به‌طوری که عکس‌ها ویدئوها براساس سلیقه کاربر به وی نشان داده می‌شوند و نه براساس زمان انتشار آنها.

image

نمونه این الگوریتم را پیش از این در تایم‌لاین فیس‌بوک دیده‌ایم. می‌توان گفت شاید این اتفاق ناشی از مالکیت فیس‌بوک روی این شبکه اجتماعی محبوب باشد.

حال خبرهای رسیده حاکی از آن است که الگوریتم جدید اینستاگرام برای نمایش تایم‌لاین در حال پشت سر گذاشتن مراحل تست است و به زودی برای تمام کاربران فعال می‌شود. اینستاگرام بیانیه مختصری برای این خبر آماده کرده و در آن اعلام کرده است که به‌طور میانگین کاربران اینستاگرام ۷۰ درصد محتوای تایم‌لاین خود را از دست می‌دهند. هم‌اکنون دیدن تمام عکس‌ها و ویدئوها از افراد دنبال‌شده به سختی انجام می‌شود. در چند ماه گذشته الگوریتم جدید برای بخشی از کاربران اینستاگرام فعال شد و ما دریافتیم که آن افراد عکس‌های بیشتری را لایک می‌کنند و به‌طور کلی تعامل بیشتری با دیگران برقرار می‌کنند. 

با الگورتیم جدید دیگر عکس دوستان خود را که در کشوری دیگر با منطقه زمانی دیگری زندگی و فعالیت می‌کنند از دست نمی‌دهید. همچنین دیگر اهمیتی ندارد که چند نفر را در اینستاگرام دنبال می‌کنید، زیرا شما همیشه آخرین عکس‌های کاربران مورد علاقه‌تان را در تایم‌لاین می‌بینید.

اگر احساس می‌کنید تایم‌لاین جدید اینستاگرام برایتان فعال شده، نظرتان را در مورد آن با ما درمیان بگذارید. آیا فکر می‌کنید این روش می‌تواند منجر به استفاده بیشتر کاربران از اینستاگرام شود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

فرشاد

۱۳۹۵/۴/۱۳
منم همچین مشکلی دارم و همه این کارارو کردم ولی هنوز درست مشده

HEROES

۱۳۹۵/۳/۱۷
سلام. همچین گزینه ای هم داره. تو تنظیمات برید اگه نخواستید میتونید به حالت قبل ببینید. یا حق

سروش

۱۳۹۵/۳/۱۶
سلام واقعا تشکر می کنم که به نظر مردم اهمیت می دهید.یادش بخیر من از چند سال پیش که سایت راه اندازی شد باهاتون بودم یادش بخیر پاتوقم بود الانم خیلی سر می زنم. چند سال پیش گوشی مورد علاقمو تو سایتتون پیدا کردم قبل این که بخرمش برنامه شبیه ساز گیتار رو که تازه گذاشته بودید دانلود کردم تاگوشیو خریدمو نصب کردم خخخ هر شب گیتار می زدم سر همرو بردم.بعدشم که یادمه اولین فیلماتون مربوط به تست ضربه و ... خانواده گالکسیو....اینا بود. خلاصه خاطره هایی داریم با شما

علیرضا

۱۳۹۵/۳/۱۶
برا من چند هفته ای هست اینجوریه، خیلی خوبه، تبلیغات دیگه وسط پست دوستام نمیاد، اول هم دوستامو میچینه بعد پیج های پابلیکی ک زیاد لابک میکنم، آخرش هم پستای تبلیغی و بیخود

mohammadreza.n

۱۳۹۵/۳/۱۶
به نظر من بهترین شبکه اجتماعی اینستاس