خانهاخبار
Xperia X با قیمتی نجومی وارد بازار ایران شد

Xperia X با قیمتی نجومی وارد بازار ایران شد

گوشی میان رده جدید سونی، اکسپریا ایکس، اکنون وارد بازار ایران شده است. در ادامه همراه ما باشید تا از قیمت و اطلاعات پیرامونی آن در بازار کشور مطلع شوید.
۱۳۹۵/۳/۱۰

سونی امسال در نمایشگاه MWC 2016 سه گوشی جدید معرفی کرد و به نوعی می‌توان گفت سری X خانواده اکسپریا را زنده کرد! اگر به خاطر داشته باشید، پیش از این شاهد عرضه گوشی‌های دیگری از خانواده X بودیم؛ هرچند آن زمان سونی با اریکسون همکاری می‌کرد و این سری را تنها با برند سونی اریکسون می‌شناختیم. Xperia XA ضعیف‌ترین و ارزان‌ترین دستگاه این سری است و Xperia X Performance عنوان پرچمدار این سری را یدک می‌کشد.

image

امروز دوشنبه مورخ ۱۰ خرداد سال ۱۳۹۵ شاهد وارد شدن Xperia X، میان‌رده جدید سونی از سری X اکسپریا، هستیم. Xperia X هم اکنون در بازار کشورمان با قیمت ۲،۶۰۰،۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد. این قیمت برای گوشی میان‌رده بسیار بالاست و بهتر است برای خرید آن عجله نکنید. هنوز هیچ شرکت گارانتی‌کننده‌ای این گوشی را به صورت رسمی عرضه نکرده است و از دیگر گوشی‌های این سری نیز در بازار خبری نیست.

 

image
 
در مورد خانواده Xperia X بیشتر بدانید: بررسی اولیه Xperia X Series
 

گویا سونی قصد دارد اعضای این سری را افزایش دهد، چراکه به تازگی عضو جدید این خانواده را با نام Xperia XA Ultra تنها پس از گذشت مدتی کوتاه از معرفی ۳ گوشی خود در MWC2016 معرفی کرده است. XA Ultra قرار است جانشین C5 Ultra شود و به نوعی دل علاقه‌مندان به گوشی با صفحه نمایش بزرگ نه چندان گران‌قیمت و قوی در حد پرچمدار را برباید!

در مورد XA Ultra بیشتر بدانید: بررسی اولیه Sony Xperia XA Ultra

 

image

 


 شما می‌توانید از آخرین قیمت این گوشی و دیگر گوشی‌های موجود در بازار در صفحه آخرین قیمت‌ها در وب‌سایت جی‌اس‌ام مطلع شوید.

 
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (60 نظر)

V4HID

۱۳۹۵/۴/۱۰
دستتون درد نكنه جانبداري ميكنين هيچكدوم از نظراتم تاييد نميشه !

V4HID

۱۳۹۵/۴/۹
آِي گل گفتي پسرم...

V4HID

۱۳۹۵/۴/۹
!!!nazariva galir azizam

marmulak

۱۳۹۵/۴/۸
حالا 1.899 واسه یه گوشی میان رده کمه؟؟؟؟؟؟؟

مهسا

۱۳۹۵/۴/۲
به نظر من خریدن گوشی سونی اولش لذت بخشه یکم که باهاش کار میکنی تازه میفهمی اصلا اون قابلیت هایی که راجبش میگفتن رو نداره
من خودم از سونی زیاد استفاده کردم که اینو میگم
در هر صورت برند سامسونگ خیلی بهتره ، با این حال که پیکسل گوشیش پایین تره اما کیفیت دوزبینش فوق العادست.