خانهاخبار
تعویق رونمایی از ساعت هوشمند اچ تی سی؛ شاید این پاییز

تعویق رونمایی از ساعت هوشمند اچ تی سی؛ شاید این پاییز

رونمایی از ساعت هوشمند HTC باز هم عقب افتاد و به پاییز منتقل شد. این ساعت قرار بود هفته آینده معرفی شود.
۱۳۹۵/۳/۱۰
image

 

چند هفته پیش اکانت توییتر evleaks در توییتی اعلام کرد که ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی به زودی رونمایی خواهد شد. قرار بود 6 ژوئن بالاخره از این ساعت رونمایی شود. اما باز هم اچ‌تی‌سی تصمیم گرفت معرفی ساعتش را عقب بیندازد؛ این بار باید تا برگ‌ریزان پاییز صبر کنیم.

این چندمین بار است (سومی یا چهارمی، تعدادش از دست ما هم دررفته) که اچ‌تی‌سی اعلام می‌کند آماده رونمایی از ساعت هوشمندش است و بعد این مراسم را عقب می‌اندازد. سپتامبر 2014 گفت برای همیشه این ساعت را کنار گذاشته، چهار ماه بعدش گفت از این خبرها نیست و می‌خواهد دوباره تولیدش کند. علاوه بر این‌ها، مدام هم شکل این ساعت عوض می‌شود؛ اول قرار بود مربعی باشد، ولی آخرین خبرها حکایت از صفحه‌نمایش گرد 360×360 دارند.

می‌گویند جوجه را آخر پاییز بشمارید. ظاهرا باید تا آخر این پاییز هم منتظر ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی بمانیم، یا حتی پاییز بعد؛ بالاخره پاییزی خواهد رسید که آخرش کنار جوجه‌ها ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی را هم ببینیم!

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Ebif_GSM

۱۳۹۵/۳/۱۳
مطمئنن بهترین ساعت هوشمند در جهان خواهد بود ...

VistaMobile

۱۳۹۵/۳/۱۰
این حرفها تاثیری روی GSM نداره . کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد اما کسی که خودشو به خواب زده رو نه 

محمد

۱۳۹۵/۳/۱۰
دوباره يه خبرى درباره اچ تى سىى ،جى اس ام نوشت . طرفداراى اين برند به سامسونگ گير دادن اخه اين خبر ديگه چه ربطى به سامسونگ داره شما چرا به برندهاى ديگه گير نميديد يه بار ميگه ساعت را ميسازيم يه بار ميگه نه زمان رونمايش را هم كه هى عقب مى اندازه همين كارها را ميكنه كه به اين وضع دچار شده چشم بازار را كور كرد با اين ساعت هوشمند ساختنش

نیما

۱۳۹۵/۳/۱۰
اخه این چه طرز مقالس :می‌گویند جوجه را آخر پاییز بشمارید. ظاهرا باید تا آخر این پاییز هم منتظر ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی بمانیم، یا حتی پاییز بعد؛ بالاخره پاییزی خواهد رسید که آخرش کنار جوجه ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی را هم ببینیم!:
شما مقاله نویس هستین باید بدون تعصب حرفتونو اعلام کنین بگین خیلی تاخیر داره و واقعا نکته منفیه
ایا کسی از شما دوستان اومده از سامسمونگ با زدن گوشیای جورواجور که هیچ فرقی هم ندارن و تازه کپی از گوشیای دیگه هست با این لحن شما مطلبی بنویسه؟
در یک مقاله بی طرف بودن شرط اوله اگه می خاین نظر هودتونم اعمال کنین باید اخرش با گفتن اینکه نظر منه و ... حرفتونو بزنین

yh

۱۳۹۵/۳/۱۰
غمگینین که چرا زود رو نمایی نمیشه که بکوبینش و ارادت خالصانه خودتون رو به سامسونگ و هواویی نشون بدین