خانهاخبار
پرچمدار سامسونگ برای بازی‌خورها؛ Galaxy S7 edge Injustice Edition

پرچمدار سامسونگ برای بازی‌خورها؛ Galaxy S7 edge Injustice Edition

سامسونگ نسخه‌ای از پرچمدار خود، اس 7 اج، را برای دوستداران بازی Injustice معرفی کرد؛ نسخه‌ای که همراه با Gear VR سامسونگ عرضه می‌شود.
۱۳۹۵/۳/۸

سامسونگ این روزها سخت مشغول معرفی گوشی‌های جدید است؛ Galaxy C5 و Galaxy C7 از سری گلکسی سی و نسخه دیگری از پرچمدار این شرکت برای دوستداران بازی. تولیدکننده کره‌ای نسخه محدودشده پرچمدار خود را با نام Galaxy S7 edge Injustice Edition رسما معرفی کرد.

image

سامسونگ در کنفرانس خبری اعلام کرد که از همکاری با شرکت Warner Bros خرسند است و نسخه ویژه‌ای از گلکسی اس7 اج را برای علاقه‌مندان به بازی Injustice عرضه می‌کند. همان طور که می‌دانید، Warner Bros شرکتی است که بازی Injustice را منتشر کرده. سامسونگ همچنین عنوان کرده که همیشه به دنبال جلب رضایت دوستداران بازی‌های موبایل بوده است و این همکاری نیز به تقویت این موضوع می‌پردازد.

نسخه Injustice گلکسی اس7 اج همراه با Gear VR، اعتبار بازی Injustice و کوپن‌هایی برای محتویات Oculus VR عرضه می‌شود. سامسونگ همچنین گفته که محصولات قرارگرفته در پکیج این گوشی در بازارهای مختلف با هم تفاوت دارد.

image

این گوشی اواسط ماه ژوئن (13 ژوئن) در دسترس دوستداران قرار می‌گیرد و در برخی کشورهای جهان عرضه می‌شود.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

arman

۱۳۹۵/۳/۹
عینک واقعیت مجازی

اا

۱۳۹۵/۳/۹
خسته نباشی

robin

۱۳۹۵/۳/۸
Gear vr چیه ؟

محمدرضا

۱۳۹۵/۳/۸
لطفا زودتر خبر رسانی هارا انجام دهید .من اول طرفدار پروپاقرص شما بودم ولی اینروزا سایت های دیگه از شما پیشی گرفتند و قبل از شما خبر رسانی میکنند

مجمد

۱۳۹۵/۳/۸
باسلام
میگم تو ایرانم میاد این نسخش؟