خانهاخبار
گلکسی C5 سامسونگ رسما رونمایی شد

گلکسی C5 سامسونگ رسما رونمایی شد

بالاخره میان‌رده جدید سامسونگ، گلکسی سی 5، رسما رونمایی شد؛ میان‌رده‌ای که می‌توان آن را با گوشی‌های رد‌ه‌بالا مقایسه کرد.
۱۳۹۵/۳/۸

چند وقتی بود که شایعات در مورد سری جدید گوشی‌های سامسونگ با نام Galaxy C سر زبان‌ها بود و اکنون اولین گوشی از این سری با نام Galaxy C5 رسما در چین رونمایی شده است. فروشگاه‌های آنلاین در چین پیش‌فروش این گوشی را آغاز کرده‌اند و فروش آن نیز از ششم ماه ژوئن آغاز می‌شود.

میان‌رده جدید سامسونگ با ضخامت6.7 میلی‌متر در میان گوشی‌های باریک جای گرفته است. این گوشی نمایشگر 5.2 اینچی از نوع سوپرآمولد دارد؛ نمایشگری با رزولوشن 1080 که اندروید 6.0 مارشمالو را پیش روی کاربر می‌گذارد. سنسور اثر انگشت در این گوشی در دکمه خانه، پایین نمایشگر، تعبیه شده است.

image

دوربین اصلی این گوشی 16 مگاپیکسلی با اپرچر f/1.9 است؛ دوربینی که عملکرد بهتری از A5(2016) خواهد داشت. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در جلو سی5 قرار گرفته است. سامسونگ درمیان‌رده جدیدش از تراشه اسنپدراگون617 کوالکام بهره گرفته (تراشه‌ای با پردازنده اصلی 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 405) و باتری 2600 میلی‌آمپرساعتی نیز برای آن درنظر گرفته است.

گلکسی سی5 نیز همچون بسیاری از گوشی‌های جدید سامسونگ از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند که البته درگاه سیم کارت دوم و کارت حافظه مشترک است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از شبکه 4G LTE، بلوتوث 4.2 و NFC اشاره کرد.

image

نسخه پایه گلکسی سی5 با 32 گیگابایت حافظه داخلی در چین با قیمتی حدود 335 دلار پیش‌فروش می‌شود و قیمت نسخه 64 گیگابایتی آن حدود 370 دلار است. هنوز مشخص نیست که گوشی‌های جدید سامسونگ در خارج از چین نیز عرضه می‌شوند یا خیر؛ فعلا باید منتظر باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (81 نظر)

غلام

۱۳۹۷/۴/۱۶
بهترین گوشی بازاره

kezhvan

۱۳۹۶/۸/۲۵
من از گوشی خیلی خیلی راضی هستم فقط تنها چیز ناراحت کنندهام این است که اندروید ۷ هنوز عرضه نشده به نظر شما احتمال عرضه شدن اندروید ۷ در این گوشی است

محمدیاری

۱۳۹۶/۳/۱۴
من خودم خیلی ازش راضی هستم فقط یکم مشکل انتن دارم که نمیدونم چشه دلم نمیاد بفروشمش

melika

۱۳۹۵/۱۱/۲۹
افرین افریییین من کاملا با شما موافقم

sajad

۱۳۹۵/۱۱/۷
آقای عزیز میتونه/زور داره/پول داره/و هر کار دیگه ای که دوس داره انجام میده به شما ارتباطی داره اگه تو خوشت نمیاد بیخود میکنی میایی زیر گوشی های سامسونگ کامنت میزاری بار آخرت باشه.