خانهاخبار
طراحی بدنه آیفون 7 کاملا مشابه آیفون 6 اس است!

طراحی بدنه آیفون 7 کاملا مشابه آیفون 6 اس است!

رفته رفته به تاریخ رونمایی رسمی از iPhone 7 در شهریور نزدیک می‌شویم و بازار شایعات درباره این گوشی بسیار داغ‌تر از گذشته می‌شود. یک کمپانی تولیدکننده لوازم جانبی معتقد است محصولاتی منطبق با طراحی نهایی آیفون 7 تولید کرده که در ادامه به بررسی این ادعا می‌پردازیم.
۱۳۹۵/۳/۶

برندهای معتبر تولیدکننده لوازم جانبی با رونمایی از جدیدترین کیس‌ها و کاورهای خود معمولا طراحی ظاهری و مشخصات بدنه پرچمداران آینده را افشا می‌کنند. کمپانی Spigen ید طولایی در این زمینه دارد که بیشتر شهرت خود را با افشای طراحی ظاهری گلکسی اس5 و پرچمداران بعد از آن به دست آورد. این‌بار نوبت به کمپانی دیگری به نام Cygnett رسیده تا در کنفرانسی که در لندن برگزار می‌شود، طراحی ظاهری احتمالی آیفون 7 را افشا کند. البته هیچ راه قابل اعتمادی برای تایید یا تکذیب ادعای این شرکت درباره طراحی ظاهری پرچمدار اپل وجود ندارد؛ به هر حال در ادامه ابعاد مختلف ماجرا را بررسی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

 

image

 

قبلا شایعاتی درباره طراحی تکراری آیفون 7 و شباهت بی‌اندازه آن به آیفون 6 و 6اس منتشر شده بود، اما همچنان امیدواریم شاهد پرچمداری متفاوت از سال‌های گذشته باشیم. خبر بد این‌که کمپانی ساینت مدعی است آیفون بعدی بسیار به نسل گذشته شباهت دارد؛ برای اثبات این ادعا هم کاور‌ها و کیس‌هایی را که در رویداد لندن رونمایی کرد با گوشی‌ آیفون 6اس آزمایش کرد و در معرض نمایش عموم قرار داد. اگر این موضوع صحت داشته باشد، با اطمینان می‌توان گفت که نه تنها طراحی ظاهری گوشی عوض نمی‌شود بلکه ابعاد مشابهی هم با 6اس دارد و کاربرانی که به کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر امیدوار بودند با شنیدن این خبر امید خود را کاملا از دست می‌دهند.

 

image

 

یکی از نکته‌های جالبی که با مشاهده تصاویر متوجه شدیم، وجود دو سنسور در بالای نمایشگر گوشی است. محافظ نمایشگرهایی که در این رویداد معرفی شده‌اند حاوی دو سوراخ در بالای بلندگو هستند؛ از این موضوع می‌توان نتیجه گرفت که آیفون 7 احتمالا در بخش جلویی به سنسوری جدید مجهز می‌شود! به هر حال هرچه به شهریور نزدیک می‌شویم، شایعات و اخبار متنوع بیشتری درباره پرچمداران 2016 اپل منتشر می‌شود که لازم نیست همه آن‌ها را باور کنید، اما بعضی‌شان ارزش یک‌بار مطالعه‌کردن دارند.

 

نظر شما درباره آیفون‌های امسال چیست؟ آیا تغییر زیادی در آن‌ها ایجاد می‌شود؟ به نظر شما تمرکز اپل در تولید پرچمداران 2016 باید بیشتر به چه موضوعی معطوف شود؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

tv

۱۳۹۵/۳/۷
هر طرح تکراری بزنه باز هم تو ایران به خاطر اینکه همه دنبال پز دادن و فخر فروشی هستند حتی شده با قرض و قوله می رند می خرند دوباره!!!

کوروش

۱۳۹۵/۳/۷
طرفدارای الکی تعصب اپل چطور ميتونن گوشی که هیچ نوآوري و تغییری در شکل و قیافش نمیدن و هر سال همون قیافه تکراری ایفون رو ببینن و بخرن و حالشون بهم نخوره به به و چه چه هم راه بندازن???!!! لامصب این تعصب پوچ چیه آخه که به کاهش فروش هم مبتلا شدی

Alireza

۱۳۹۵/۳/۶
طراحی تکراری!!!!
بیش از این انتظار نداشتیم

نیما

۱۳۹۵/۳/۶
دمه اچ تی سی و الجی گرم که ریسک می کنن و دوتا محصولشون حداقل ظاهری هم که شده متفاوت می سازن
امسال اپل و سامسونگ محتاط شدن

Xaniar

۱۳۹۵/۳/۶
مثل همیشه افتضاح و قطعا گرون
اپل هم خوب بازاری از طرفداران ساده لوح رو برای خودش جمع کرده که کافیه گوشی سه سال پیشش رو مجدد معرفی کنه و طرفداراش براش کف و هورا و... انجام بدن.
قابل توجه متعصبین!! ایفون رو هم از نزدیک دیدم هم باهاش کار کردم خخخ یه چیز جدید واسه گفتن پیدا کردین در خدمتم