خانهاخبار
اطلاعات تازه از تغییرات گسترده در مک‌بوک پروهای 2016

اطلاعات تازه از تغییرات گسترده در مک‌بوک پروهای 2016

اپل قصد دارد تا پایان 2016 از نسل جدید مک‌ بوک پروهای خود رونمایی کند. گفته می‎شود در این مک بوک‌های جدید تغییرات قابل توجهی داده شده که به سبک‌تر و باریک‌تر شدن این لپ‌تاپ‌های قدرتمند منجر شده است.
۱۳۹۵/۳/۴

اپل در حال کار روی مک‌بوک پروهای جدیدی است که اواخر 2016 معرفی خواهند شد. این مک‌بوک پروهای جدید 13 و 15 اینچی‌اند واز درگاه USB-C/Thunderbolt 3، تاچ آی‌دی و یک نمایشگر OLED در بالای کیبورد بهره می‌برند؛ نمایشگری لمسی که جایگزین کلیدهای فانکشن (کلیدهای F یا Fn) می‌شود.

گفته می‌شود اپل بسیای از اجزای داخلی مک‌بوک‌ پروهای 2016 را بازطراحی کرده است تا بتواند وزن و ضخامت دستگاه را کاهش دهد. کارشناسان معتقدند تغییرات داده‌شده در مک‌بوک‌ پروهای 2016 بسیار قابل توجه خواهد بود؛ تغییراتی که تاکنون نظیرشان را ندیده‌ایم.

 

image

 

این شرکت با استفاده از روشی پیشرفته موفق به طراحی و ساخت لولاهای جدید و کوچکی شده است که به هرچه باریک‌تر شدن نسل جدید مک‌بوک پرو کمک می‌کند. ضمنا با تغییر مکانیزم کلیدهای کیبورد، امکان تایپ راحت‌تری برای کاربر فراهم می‌شود.

مک‌بوک‌ پروهای 2016 به احتمال زیاد از پردازنده‌ جدید Skylake اینتل و پردازنده‌ گرافیکی سری 400 پولاریس AMD استفاده می‌کنند و امیدواریم که در فصل پاییز، همزمان با آیفون 7، شاهد رونمایی از آنها باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Alireza

۱۳۹۵/۳/۴
حتما لولاهاش مثل سرفیس بوک