خانهاخبار
مشخصات و تاریخ عرضه Galaxy S7 Active

مشخصات و تاریخ عرضه Galaxy S7 Active

مدل مقاوم گلکسی اس 7 سامسونگ، که با نام Galaxy S7 Active شناخته می‌شود، به زودی در آمریکا عرضه می‌شود. این گوشی با داشتن استاندارد نظامی قادر است در برابر نفوذ آب، گردوخاک، باران، ضربه، حرارت و... مقاومت کند و جان سالم به در ببرد.
۱۳۹۵/۳/۴

سامسونگ مدل مقاوم Galaxy S7 را به زودی در اختیار کاربران اپراتور AT&T آمریکا می‌گذارد. همچون سال‌های گذشته، پسوند Active نمایانگر جان‌سخت بودن دستگاه است که با داشتن استاندارد نظامی MIL-STD-810G می‌تواند در مقابل نفوذ آب، گردوغبار، نمک، باران، رطوبت، تابش خورشید، ضربه، سقوط و شوک حرارتی جان سالم به در ببرد.

یکی دیگر از مشخصات بارز سری Active سامسونگ باتری بزرگ آن است. درحالی که Galaxy S6 Active از باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی و Galaxy S7 از باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کنند، Galaxy S7 Active به باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است.

image

در سایر موارد، مدل Active گلکسی اس7 تفاوتی با نمونه معمولی دستگاه ندارد. نمایشگر 5.1 اینچی QHD، پردازنده اسنپ‌دراگون 820، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی از جمله سخت‌افزارهایی است که در این گوشی دیده می‎شود.

از آنجا که بدنه Galaxy S7 Active در برابر ضربه و سقوط مقاوم شده، وزن و ضخامت آن بالا رفته است. گلکسی اس7 اکتیو 185 گرم وزن و 9.9 میلی‌متر ضخامت دارد و قرار است 21 خرداد در آمریکا از آن رونمایی شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

Amir.e

۱۳۹۵/۳/۲۶
بلههههه

علی

۱۳۹۵/۳/۶
درسته کمی شبیه گوشی های catهستش ولی کلی گفتم از برند سامسونگ این سه مدل گوشی رو خوشم میاد

MYS5

۱۳۹۵/۳/۶
amir fj شما یه گوشی بگو که سری اکتیو ازش کپی شده باشه.بعدشم کجاش کپیه؟میشه توضیح بدی؟
و محمد اره الجی جی5 بهتره.ولی برای شما:))))

amirfj

۱۳۹۵/۳/۵
مشتری مداری؟؟؟؟
خخخخخخخ
این یعنی كپی داره از همه برندها كپی میكنه.
مشتری مداری در كپی ست؟؟؟؟!هه

amirfj

۱۳۹۵/۳/۵
كپی از روی گوشی های CAT
واقعا شرم اور دیگه
فقط داره كپی میكنه ایده از خودش نداره.