خانهاخبار
شایعه رم 6 گیگابایتی Galaxy Note 6 به واقعیت نزدیک‌تر شد

شایعه رم 6 گیگابایتی Galaxy Note 6 به واقعیت نزدیک‌تر شد

شرکت سامسونگ به تازگی از چیپ‌های حافظه رم 6 گیگابایتی موبایل خود رونمایی کرده است. با این اتفاق می‌توان امیدوار بود که شایعه حضور 6 گیگابایت حافظه رم در گلکسی نوت 6 به واقعیت بپیوندد.
۱۳۹۵/۳/۱

تا چند ماه دیگر شاهد رونمایی از Galaxy Note 6 خواهیم بود، گوشی که شایعات زیادی در مورد ویژگی‌های آن وجود دارد. یکی از قوی‌ترین حدس‌هایی که در مورد سخت‌افزارهای گلکسی نوت 6 زده می‌شود، حافظه رم 6 گیگابایتی آن است. از آنجا که گلکسی‌ نوت‌های سامسونگ همیشه از مقدار حافظه رم بالایی در زمان خود برخوردار بوده‌اند، استفاده Note 6 از 6 گیگابایت حافظه رم دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

سامسونگ در نشست Mobile Solutions Form، که به تازگی در شنژن چین برگزار شد، از چیپ‌ حافظه 6 گیگابایتی LPDDR4 خود پرده برداشت تا شایعه رم 6 گیگابایتی گلکسی نوت 6 به واقعیت نزدیک‌تر شود.

 

image

 

افزایش استفاده همزمان از چند اپلیکیشن و مصرف منابع سخت‌افزاری بیشتر از سوی برنامه و بازی‌ها سبب شده تا شرکت‌های تولیدکننده از جمله سامسونگ به فکر بالا بردن حافظه رم گوشی‌های خود بیافتند. اما بسیاری معتقدند استفاده از این مقدار حافظه رم ضرورتی ندارد و شرکت‌های‌ اندرویدی باید به فکر بهینه‌سازی بیشتر سخت‌افزار و نرم‌افزارها باشند.

پیش‌بینی می‌شود Galaxy Note 6 علاوه بر حافظه رم 6 گیگابایتی، از نمایشگر 5.8 اینچی، دوربین 12 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپ‌دارگون 825 یا اگزینوس 8890، پورت USB Type-C و ویژگی مقاومت در برابر نفوذ آب بهره ببرد و در نمایشگاه IFA 2016 از آن رونمایی شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

mahdi

۱۳۹۵/۳/۵
با احترام به نظر همه دوستان بایدگفت که تمام کارشناسای دنیا میگن تنها راه برای گوشیهای که از اندروید استفاده میکنن اینکه اولا شرکت گوگل اندروید بهینه تر کن و کاری کن که نرم افزار و سخت افزار و تمام اپها با این سیستم عامل اندروید کاملا یکدست بشه کاری که اپل با سیستم عاملش میکنه دلیل که گوشی ایفون نه رام بالا دار نه سی پیو خیلی قوی همین چون سیستم عاملش واقعا با تمام برنامها کاملا هماهنگ و روان اابته گوگل تو این یکی دو سال بهتر کار کرده شرکتهای مثل سامسونگ ال جی و اچ تی سی هم هر سال با قوی تر کردن سی پی یو و بالا بردن رام سعی میکنن که این مشکل حل کنن اما باز هم کامل حل نمیشه امیدوارم سیستم عامل اندروید که خود من هم دوستش دارم به خاطر باز بودنش تمام مشکلات حل کن وگرنه شاید روزی برسه که هر شرکت یک سبستم عامل داشته باش مثلا خود سامسونگ دار روی تایزن کار میکنه تا شاید جایگزین اندروید بشه هر چند که سخت متاسفانه این مشکل اینقدر هست که به جای اینکه شرکتهای گوشی سازی به فکر طراحی جدید نواوری دیگه باشن فقط فکرشون شده قدرت سی پی یو و بالا بردن رام

علی

۱۳۹۵/۳/۴
جنس بدنه از اس6 و اس6اج به بعد شیشه و اولومینیوم شده و کیفیت ساخت اون ها بسیار بالاتر از نسل های قبل شده

محمد

۱۳۹۵/۳/۴
اقاىyaمعلومه كدوم گوشى هنگ ميكنه گوشى كه با ٤ گيگابايت رم وبا اسنپدراگون٨٢٠ وبا اون رابط كاربرى سنس كه اينقدر بهش مينازيد از پس اجرا كردن فيفا ١٦ برنمياد htc m10 را ميگم

محمد

۱۳۹۵/۳/۴
سونى يعنى دوربين ميسازه درويبناى كه تو پرچمداراش ميزاره افتضاحه گوشى نوت سامسونگ از كل گوشيهاى سونى بالاتره

عماد مهدوی

۱۳۹۵/۳/۳
شهریور شاید