خانهاخبار
Google Home، اسپیکر هوشمند گوگل، معرفی شد

Google Home، اسپیکر هوشمند گوگل، معرفی شد

گوگل در کنفرانس I/O 2016 از اسپیکر هوشمند خود رونمایی کرد؛ اسپیکری که رقیبی جدی برای Amazon Echo است.
۱۳۹۵/۲/۲۹

شایعات به حقیقت پیوست و امروز گوگل در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان خود، Google I/O 2016، از اسپیکر Home خود پرده برداشت؛ اسپیکری که رقیبی برای اسپیکر Amazon Echo خواهد شد.

درست شبیه اکو، Home نیز در اصل یک اسپیکر است که به پریز برق متصل می‌شود؛ اسپیکری که به چند میکروفون مجهز شده تا صدای شما را دریافت کند. این میکروفون می‌تواند برخی کارهای ابتدایی را انجام دهد؛ کارهایی مثل پاسخ دادن به سوالات، کنترل موسیقی و کنترل برخی گجت‌ها.

با توجه به اینکه این دیوایس متعلق به گوگل است، از گوگل کست نیز پشتیبانی می‌کند و بدین ترتیب می‌توانید استریم موسیقی مثل Chromecast Audio را از طریق گوشی‌تان دریافت کنید یا اینکه با استفاده از Home سایر دیوایس‌هایی را کنترل کنید که از کست پشتیبانی می‌کنند.

 

image

 

البته به نظر می‌رسد در معرفی این گجت کمی اغراق هم شده، زیرا گفته شده می‌توانید با استفاده از طراحی ماژولاری که این گجت دارد، طراحی را مطابق میل خود تغییر دهید.

تکنولوژی تشخیص صدای گوگل به Home کمک می‌کند که رقیبی پیشرفته و احتمالا برتر برای اکو باشد. استفاده از این گجت احتمالا جذاب خواهد بود، زیرا باعث می‌شود دیوایس‌هایمان همزمان با هم کار کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۲/۳۰
گوگل کارش اغراقه اینم اشغاله