خانهاخبار
مشخصات زن فون 3 در بنچ‌مارک AnTuTu لو رفت

مشخصات زن فون 3 در بنچ‌مارک AnTuTu لو رفت

در حالی که احتمالا دو هفته دیگر ایسوس از Zenfone 3 رونمایی خواهد کرد، به نظر می‌رسد مشخصات یکی از مدل‌های آن معلوم شده است که نوید گوشی قدرتمندی می‌دهد.
۱۳۹۵/۲/۲۹

ایسوس اولین گوشی‌های زن‌فون 2 را ژانویه سال گذشته در لاس‌وگاس معرفی کرد. گوشی‌هایی که در خیلی از کشورها فروش خوبی داشتند و به ایسوس کمک کردند تا 20 میلیون گوشی در سال 2015 به فروش برساند. گفته می‌شود که این شرکت می‌خواهد امسال حدود 25 میلیون دستگاه موبایل بفروشد که برای این کار باید چند مدل جدید موبایل معرفی کند. قرار بود زن‌فون  ژانویه امسال معرفی شود، ولی نشد. طبق شنیده‌ها، قرار است ایسوس پرچم‌دار جدیدش را در کامپیوتکس امسال که آخر ماه مه برگزار می‌شود رونمایی کند.

این شرکت تایوانی پیشاپیش زن‌فون 3 را در آخرین تیزر ویدئویی‌اش تبلیغ کرده است. با توجه به آخرین اطلاعات فاش‌شده، ایسوس در کامپیوتکس امسال زن‌فون 3، زن‌فون 3 دیلوکس و زن‌فون 3 ماکس را معرفی خواهد کرد، یکی از این گوشی‌ها در بنچ‌مارک AnTuTu دیده شده است. در عکس پایین می‌توانید صفحه Asus Z016D را در این بنچ‌مارک ببینید. Z016D احتمالا کد یکی از گوشی‌های موسوم به زن‌فون  است و احتمالا خود زن‌فون 3 باشد.

 

image

 

به هر حال، با توجه به این تصویر، این گوشی صفحه‌نمایشی با رزولوشن 1920×1080، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد. پردازنده آن اسنپدراگون و چهارهسته‌ای و گرافیک آن آدرنو 530 است. در این گوشی دوباره شاهد دوربین 23اصلی  مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی خواهیم بود. روی این گوشی سیستم‌عامل اندروید مارشمالو 6.0.1 و رابط کاربری ZenUI ایسوس نصب شده است.

امتیاز این گوشی در بنچ‌مارک AnTuTu برابر 135000 است که با این حساب، در کنار شیائومی Mi 5، گلکسی S7 و اچ‌تی‌سی 10 در صدر جدول AnTuTu قرار خواهد گرفت. زن‌فون 3 به زودی رونمایی خواهد شد؛ منتظر باشید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

جمال

۱۳۹۵/۲/۳۰
برای من که بشخصه برند ایسوس کاملا ثابت شده هست ...الان بهترین لپ تاپ های دنیا رو ایسوس تولید میکنه
4 ساله از لپ تاپش استفاده میکنم ،خداروشکر خیلی خوبه و مشکلی نداشته تا الان ...
ولی گوشیشو استفاده نکردم ولی قطعا گوشیاشم خوبن ...ولی گوشی سونی رو ترجیح میدم ...

?

۱۳۹۵/۲/۲۹
چه خوب حداقل از گوشیای سامسونگ خیلی بهتره حالا هی منفی بدین