خانهاخبار
مودم‌های اینتل در دل آیفون‌های جدید اپل جای می‌گیرند

مودم‌های اینتل در دل آیفون‌های جدید اپل جای می‌گیرند

مدت‌هاست شایعه استفاده از مودم‌های اینتل در آیفون 7 و 7 پلاس بر سر زبان‌هاست و اکنون این شایعه به حقیقت نزدیک می‌شود.
۱۳۹۵/۲/۲۹

اگر شما هم معتقدید که وقتی یک شایعه چند بار تکرار می‌شود احتمالا درست از آب درمی‌آید باید بگوییم که برای بار چهارم است که خبرهایی در مورد استفاده از مودم اینتل در آیفون 7 اپل می‌شنویم. در گزارشی که امروز منتشر شده گفته می‌شود که اینتل 50 درصد از مودم‌های آیفون‌های جدید را تولید می‌کند. احتمالا 50 درصد باقیمانده نیز توسط تولید‌کننده فعلی مودم‌های اپل، کوالکام، تولید می شود. این شایعه ماه پیش همزمان با صحبت‌های مدیرعامل کوالکام صحت بیشتریپیدا کرد؛ صحبت‌هایی که حامل خبر از دست رفتن یکی از کلاینت‌های مودم کوالکام بود.

 

image

 

طبق شایعات، اینتل تراشه‌های مودم را برای تولیدکننده‌های TSMC و King Yuan Electronic ارسال کرده است. سال گذشته اپل یک تیم مهندسی را روانه مونیخ کرد؛ همان جایی که مودم‌های 7360 LTE اینتل با پشتیبانی از سرعت انتقال داده Cat 10 (سرعت دانلود 450 مگابایت بر ثانیه و آپلود 100 مگابایت بر ثانیه) ساخته شد.

انتظار می‌رود آیفون 7 اپل سپتامبر امسال رونمایی شود. گزارش شده که همه تراشه‌های A10 آیفون‌های جدید، امسال توسط TSMC ساخته می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

نیما

۱۳۹۵/۳/۱
اپل خودش چیزی رو نمی سازه نود درصد قطعاتش رو از سریق سفارش دادن به شرکتای دیگه می سازه اون ده درصد هم از طریق شرکتای هایی که ارزشسهامشون پایینتره بدست میاره فرضا اپل می بینه شرکت x داره خوب قطعه می سازه و می بینه شرکت ارزونیه می ره اونو می خره ولی شرکت y قیمتش زیاده نمی تونه بخره می ره بهش سفارش می ده
درکل اپل هیچیییییی از خودش نداره فقط ios رو داره که رکورد داره باگه کاش همونم میداد به شرکتای دیگه براش بسازن

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۲/۳۰
بد نیست

مهدی نورانی فر

۱۳۹۵/۲/۲۹
الان دقیقا اپل چیو خودش میزنه...