خانهاخبار
خداحافظ Moto X، سلام Moto Z ماژولار

خداحافظ Moto X، سلام Moto Z ماژولار

لنوو قصد دارد نام Moto X را از نام پرچمداران جدید خود بردارد و آنها را با نام Moto Z روانه بازار کند. گفته می‌شود در کنار این گوشی‌های جدید، چند ماژول قابل تعویض نیز عرضه خواهد شد.
۱۳۹۵/۲/۲۹

در خبرهای داشتیم که لنوو (بخوانید موتورولا) در حال کار روی دو پرچمدار جدید از سری Moto X است. گزارش‌های جدید عرضه این دو گوشی را تایید کرده است با این تفاوت که حرف Z جایگزین X در نام آنها خواهد شد.

گفته می‌شود لنوو، به عنوان مالک موتورولا، تصمیم گرفته تا پس از سه سال برند Moto X را بازنشست کند و از این پس پرچمدارانش را با نام Moto Z به بازار بفرست. Moto Z Style که با اسم رمز  Vector Thin شناخته می‌شود، قدرتمندتر از برادر خود خواهد بود و Moto Z Play با اسم Vortex از نظر سخت‌افزاری گوشی ضعیف‌تری است.

 

image

 

گفته می‌شود که همچون G5 ال‌جی، لنوو ماژول‌هایی مثل پروژکتور، اسپیکر استریو و دوربین‌ قوی‌تر با زوم اپتیکال در کنار گوشی‌های Moto Z قرار خواهد داد تا کاربر بر حسب نیاز خود آنها را به گوشی وصل کند.

انتظار داریم لنوو در کنفرانس Lenovo Tech World، که ماه آینده میلادی در شهر سانفرانسیسکو برگزار می‌شود، از Moto Z Play و Moto Z Style رونمایی کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

علی?

۱۳۹۵/۳/۲۱
نمیشه این رو کپی کردن دونست
ماژولا چیزیه که به زودی در بیشتر موبایل ها خواهیم دید مانند حسگر اثرانگشت که برای اولین بار در ایفون5sمعرفی شد و بعدش تمام شرکت ها گوشی هایشان را به ان مجهز کردند
ایا این هم کپیه
کپی نیست چیزیه که بعد ها در تمام برند ها خواهیم دید و از الجی و گوگل شروع شد
البته ماژولا بودن این دوتا متفاوته گوگل ارا گوشی ماژولا گوگل فعلا تو بازار نیومده طوری ساخته شده که مثلا بتونی ماژول دوربین رو دربیاری و یک ماژول جدید ترو باکیفیت بالاتر بزنی
ولی الجی نه زیر گوشیش در میاد و وسایل جدید بهش اضافه میکنی

علی?

۱۳۹۵/۳/۲۱
ایول لایک داری

monster

۱۳۹۵/۲/۳۰
آره چیزی که روی پرچم دار نوآوری میشه یکی بیاد اسکی بره دقیقا کپی کردنه.....در ضمن خدا بیامرزه موتورولا رو فعلا که دست چینیاس

علی

۱۳۹۵/۲/۲۹
ایول قشنگ بود ???

وحید

۱۳۹۵/۲/۲۹
خوبه اولین تلفن همراه رو همین شرکت زده... داخل همین سایت هم بهش اشاره شده....پس با صحبت شما باید بگیم تمامی برند ها از موتورولا کپی کردن؟؟؟