خانهاخبار
واکنش اپل به پیغام خطای 56 در آیپد پرو

واکنش اپل به پیغام خطای 56 در آیپد پرو

اپل در حال بررسی «معدود» آیپدهایی است که بعد از به‌روزرسانی به آی او اس 9.3.2 پیغام خطای 56 دریافت کرده‌اند.
۱۳۹۵/۲/۲۹

نسخه جدید آی‌اواس که اخیرا منتشر شد برای بعضی آیپدها مشکلی ایجاد کرد که با نام «خطای 56» می‌شناسیم. خطایی که در بخش پشتیبانی اپل نوشته شده به دلیل «مشکلات سخت‌افزاری» پذیذ می‌آید. آیپدهای مذکور بالا نمی‌آیند و به جای آن صفحه‌ای نمایش داده می‌شود که رویش نوشته شده به آیتونز وصل شوید. سخنگوی اپل در این باره به وب‌سایت iMore گفته: «ما در حال بررسی معدود گزارش‌های رسیده از آیپدهایی هستیم که بعد از به‌روزرسانی پیغام خطا دریافت می‌کنند. کسانی که نمی‌توانند دستگاهشان را با آیتونز بازیابی کنند، با تیم پشتیبانی اپل تماس بگیرند.»

اگر شما هم با این پیغام خطا مواجه شده‌اید، همان‌طور که اپل اعلام کرده، اول دستگاه را به آیتونز وصل کنید و برای بازیابی‌اش تلاش کنید. اگر درست نشد، یا باید با تیم پشتیبانی اپل تماس بگیرید یا باید یک‌جوری خودتان را به Genius Bar، تعمیرگاه رسمی اپل، برسانید؛ که البته راه دوم برای ما ایرانی‌ها عملی نیست.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

فرهاد

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
من ميخواستم ايپد پرو بخرم ،،،ولى فك كنم مشكل دار هس اير 2 بخرم بهتره لطفا راهنمايى كنيد

نیما

۱۳۹۵/۲/۳۱
اصلا تو اندروید همچین مشکلی دیده شده؟انقد تست می شه اندورید که همچین مشکلی توش احتمال خیلیییییییییی کمه
خود گوگل اندروید رو تست می کنه می ده بیرون دست تسترها بعد از اون می ده دست شرکتهایه سازنده گوشی موبایل اونها هم تست می کنن بعد می دن بیرون به صورت رسمی البته منکرش نیستیم بلاخره باگ هم داره این سیستم ولی باگهاش درمقابله باگهای اپل خیلی کوچیکه
توجه داشته باشین اپل تو ایران پشتیبانی نمی شه اگه مشکلی برا دیوایستون پیش بیاد ینی خداقل 2.500 ضرر

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۲/۳۰
در خدمت هستیم واین است اپل که فروی برای 100 تا دونه ایپد اعلامیه میده و غذر خواهی میکنه حالا اگر اندروید بود همه گوشی هاش هم اینجوری میشد عین خیالش نبود (اصلا تو اندروید کی به کیه )

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۲/۳۰
مثلا تو هم بلدی

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۲/۳۰
درست میشه