خانهاخبار
میان‌رده جدید سونی معرفی شد: Xperia XA Ultra

میان‌رده جدید سونی معرفی شد: Xperia XA Ultra

سونی از میان‌رده‌ای قدرتمند با دوربین جلو 16 مگاپیکسلی رونمایی کرد؛ میان‌رده‌ای که بر عکس‌های سلفی تمرکز کرده است و به همین دلیل دوربین سلفی آن لرزشگیر اپتیکی تصویر و فلاش LED دارد.
۱۳۹۵/۲/۲۸

سونی گوشی جدیدش با نام Xperia XA Ultra را به‌طور کامل معرفی کرد و از مشخصاتش پرده برداشت. این گوشی نمایشگر بدون حاشیه بزرگ 6 اینچی با رزولوشن 1080 دارد؛ رزولوشنی که به تراکم 367 پیکسل در هر اینچ منجر می‌شود. این نمایشگر را فریمی فلزی احاطه کرده است که زیبایی خاصی به میان‌رده سونی می‌دهد.

اکسپریا XA Ultra سونی تراشه Helio P10 مدیاتک را روی خود دارد و از 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره می‌برد. بدین ترتیب اندروید مارشمالو روی این گوشی بدون مشکل و کاملا روان اجرا می‌شود.

هر دو دوربین گوشی جدید سونی به فلاش ال‌ای‌دی مجهزند؛ هم دوربین 21.5 مگاپیکسلی اصلی گوشی که از فوکوس خودکار هیبریدی بهره می‌برد و هم دوربین 16 مگاپیکسلی جلو که لرزشگیر اپتیکی تصویر دارد و از gesture shutter نیز پشتیبانی می‌کند.

 

image

 

سونی مدعی شده است باتری گوشی جدیدش با هر شارژ کامل دو روز دوام می‌آورد. به‌لطف تکنولوژی شارژ سریع به‌کاررفته در این گوشی نیز با 10 دقیقه شارژ می‌توانید حدود 5.5 ساعت از دستگاهتان استفاده کنید.

انتظار می‌رود Xperia XA Ultra در ماه ژوئیه و در رنگ‌های سیاه، سفید و طلایی عرضه شود، ولی هنوز از قیمت گوشی خبری در دست نیست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

?

۱۳۹۵/۲/۲۹
خوب که چی؟

محمد

۱۳۹۵/۲/۲۹
سونی با معرفی این گوشی هیچ قصد کسب درآمد نداشته
به نظر من این را معرفی کرده که بگوید از این به بعد دیگه هیچ سری M یا C وجود ندارد فقط X
باید منتظر یک گوشی یگه هم باشیم مثلا XB که جایگزین سری E شود

Hijacker

۱۳۹۵/۲/۲۹
دوربین جلو 16 ؟!!
یعنی سونی با این کارش جای بحثی باقی نزاشته
به امید دیدن اعدادی بالاتر در محصولات بعدی !

میثم

۱۳۹۵/۲/۲۹
در واقع این گوشی باید همون c6 باشه سونی برای پایان دادن به سری های دیگش این گوشی رو جزو محصولات x به بازار معرفی کرده
من بخاطر سلفی های خوبش منتظر این گوشی میشم

robin

۱۳۹۵/۲/۲۸
دوسش دارم :).