خانهاخبار
خورشید Sunrise Calendar غروب می‌کند

خورشید Sunrise Calendar غروب می‌کند

مایکروسافت در نظر دارد سان رایز کلندر را، که یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های تقویم برای اندروید و iOS است، تعطیل کند. این اتفاق قرار است تا چند ماه دیگر رخ دهد و سپس ویژگی‌های خوب سان رایز به اپلیکیشن Outlook منتقل شود.
۱۳۹۵/۲/۲۶

به نظر می‌رسد به زودی باید با یک اپلیکیشن محبوب و قدرتمند دیگر خداحافظی کنیم. Sunrise Calendar یکی از بهترین تقویم‌های موجود برای اندروید و iOS، که چندی پیش مایکروسافت خریداری‌اش کرده بود، به پایان عمر خود نزدیک شده است.

تیم توسعه‌دهنده Sunrise Calendar امروز در وبلاگ خود اعلام کرد که به دلیل کار روی اپلیکیشن Microsoft Outlook دیگر قادر به رفع باگ و به‌روزرسانی اپلیکیشن خود نیست و اجبارا آن را در تاریخ 10 شهریور تعطیل می‌کند.

 

image

 

در اپلیکیشن Outlook مایکروسافت تقویمی گنجانده شده که بسیاری از صفات خوب Sunrise Calendar را به ارث برده است، به همین دلیل مایکروسافت تصمیم گرفته برای پیشرفت اپلیکیشن اصلی خود، سان‌رایز را قربانی کند.

نظر شما در مورد تعطیل کردن اپ‌ها و سرویس‌های خریداری‌شده شرکت‌های بزرگ چیست؟ آیا فکر می‌کنید که این روش تاثیری بر پیشرفت محصولات اصلی این شرکت‌ها دارد یا فقط دست کاربران را از محصولات محبوب نرم‌افزاری کوتاه می‌کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)