خانهاخبار
ویدیوی آنباکس پرچمدار جدید ال جی G5 (اختصاصی جی‌اس‌ام)

ویدیوی آنباکس پرچمدار جدید ال جی G5 (اختصاصی جی‌اس‌ام)

باز کردن جعبه یک محصول تازه‌وارد بازار و آشنا شدن با آن همیشه جذاب است؛ به‌خصوص اگر این محصول در بسته‌بندی محدود و ویژه وارد بازار شده باشد. در این مطلب می‌توانید ویدیوی آنباکسینگ ال‌جی جی 5 در دفتر جی‌اس‌ام را مشاهده کنید.
۱۳۹۵/۲/۱۵

کمتر از یک هفته از ورود رسمی جدیدترین پرچمدار ال‌جی یعنی G5 به بازار کشورمان می‌گذرد. این گوشی جمعه هفته قبل رسما در تهران رونمایی شد و از شنبه با قیمت ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان وارد بازار شد. در ابتدای عرضه گوشی، G5 در یک بسته محدود (لیمیتد ادیشن) وارد بازار شده که در آن، علاوه بر خود گوشی، یک ماژول Cam Plus‌ و قاب رسمی آن نیز وجود دارد.

G5 با همین بسته‌بندی وارد دفتر جی‌اس‌ام شده است که در اولین اقدام ویدیوی آنباکسینگ یا جعبه‌گشایی آن را آماده کرده‌ایم. در ادامه مطلب می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید و بیشتر با محتویات جعبه G5 آشنا شوید. بررسی تخصصی LG G5 در دست تهیه است و در روزهای آینده در وب‌سایت جی‌اس‌ام منتشر می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

Matin boroumand

۱۳۹۶/۳/۲۴
این مدل جی ۵ از پردازنده پایینی نسبت به جی ۵ اصلی در واقع این مدل مدل seهستش

سعید

۱۳۹۵/۹/۲۴
سلام ... ببخشید یه سوال داشتم ... وقتی که گوشی خریداری میکنیم .. این جعبه که تو آنباکس نشون داد رو کامل خریداری میکنیم یا نه فقط گوشی هس .... منظورم اینه که اون کاور و اون بلندگو یا اون باند که همراه با باطری به گوشی اضاف شد و کاور گوشی ... این بسته هم کلا روش هس یا نه ... و اینکه در کل گوشی ال جی جی 5 چطوره /؟؟؟؟ یا اگه گوشی بهتری میشناسین بهمون معرفی کنین ... ممنون

نیما

۱۳۹۵/۲/۱۹
آنباکسینگ ناقص! باید گوشی رو روشن میکردین باهاش کار میکردین

VistaMobile

۱۳۹۵/۲/۱۶
HTC 10 رو آنباکس نکردید و فورا هم بررسی غیر تخصصی شو گذاشتید ! حالا G5 رو آنباکس میکنید و بررسی تخصصی بهتری دارین براش تهیه میکنین ؟!!

Iman

۱۳۹۵/۲/۱۵
در مورد باطری گوشی هم بگم که من امروز 6 گیگ دانلود داشتم روی شبکه 4G و صفحه نمایش خاموش.3 ساعت هم فیلم HD دیدم با نور 50% و همه اتصالات خاموش و دو ساعت موسیقی گوش دادم از طریق بلندگوها نه هندزفری و حدود 2 ساعت هم وبگردی کردم با نور اتوماتیک و گوشی 11 ساعت روشن موند.