خانهاخبار
احتمال استفاده از USB Type-C در گلکسی نوت 6 قوت گرفت

احتمال استفاده از USB Type-C در گلکسی نوت 6 قوت گرفت

درمیان شایعاتی که در مورد Galaxy Note 6 به گوش می‌رسد، این طور عنوان شده که سامسونگ قرار است این گوشی را به پورت USB Type-C مجهز کند تا اولین گوشی هوشمند این شرکت باشد که از این رابط جدید بهره می‌برد.
۱۳۹۵/۲/۱۴

در هفته‌های منتهی به کنفرانس رونمایی از Galaxy S7 و Galaxy S7 edge سامسونگ، شایعه شده بود که این دو گوشی جدید به رابط جدید USB Type-C مجهزند، اما در زمان معرفی دیدیم که رابط microUSB همچنان سر جای خودش قرار داد و سامسونگ تغییری در این بخش از پرچمداران خود ایجاد نکرده است.

در گزارش تازه منتشرشده در وبسایت SamMobile این طور آمده است که کره‌ای‌ها در نظر دارند Galaxy Note 6 را مجهز به رابط USB Type-C کنند تا اولین دستگاه سامسونگ باشد که از این رابط جدید بهره می‌برد.

 

image

 

در حال حاضر تعداد گوشی‌هایی که از USB Type-C استفاده می‌کنند به کمتر از انگشتان یک دست می‌رسد، اما با پیوستن سامسونگ، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازندگان گوشی‌ تلفن همراه، به این گروه می‌توان امیدوار بود که در آینده نزدیک در دستگاه‌های بیشتری شاهد USB Type-C باشیم.

پیش‌بینی می‌شود که Galaxy Note 6 از دو نوع پردازنده اگزینوس 8890 و اسنپدراگون 823، دوربین 12 مگاپیکسلی، 6 گیگابایت حافظه رم و ویژگی مقاومت در برابر نفوذ آب برخوردار باشد و در نمایشگاه IFA 2016 از آن رونمایی شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

کیتا

۱۳۹۵/۲/۲۰
من هم مثل شما منتظر نوت 6 ام به دو دلیل نوت 5 نمی خرم :
1 . نبود کارت حافظه خیلی اذیتم می کنه
2 . نسبت به نسل قبل خودش نوت 5 تغییر کرده و تجربه ی دوم این پلتفرم جدید قطعا از اولش بهتر خواهد بود .

MYS5

۱۳۹۵/۲/۱۶
hossein جان شما دلت به همون چینی ها خوش باشه.
و Jeyjet از نظر اکثر مردم جهان نوت فوق العادس.مگه اینکه طرفدارای اندک کمپانی های مثل htc بیان بگن نه

~tilde

۱۳۹۵/۲/۱۵
لباسشويي هاش ك تسمه اي پر سرو صدا، جاروبرقي هاش ك هر ي ربع ك كار كني ٦٠ دقيقه خاموش ميشه ك استراحت كنه? مكروويو هاشم كه اصلا نگو! يه منو درست حسابي نداره تي وي هاشم كه فقط نورش بالاس دريغ از يه كنتراست بالاتر نسبت به رقيب خودش بخواي حساب كني تو هر زمينه كلا ميلنگه ????

~tilde

۱۳۹۵/۲/۱۵
كپي پيست پورت لايتنينگ سال ٢٠١٢ اپل!!! قشنگ يادمه همون موقع خيليا ميگفتن هنر كرده مثلا كه چي؟! اما الان بعد چند ساللللللل ك ميخواد اينو بزنه همه ميان ميگن واو گوشي ما كابلشو از هر طرف بزني شارژ ميكنه ? خخخخخخخ

محمد

۱۳۹۵/۲/۱۴
شماهم دوست عزیز نیازی نیست در مورد آینده ی سامسونگ نظر بدی سعی کن یه گوشی از سامسونگ رو دستت بگیری تا نظرت عاقلانه تر باشه