خانهاخبار
عرضه گلکسی های جدید سامسونگ با بسته بندی متفاوت در ایران

عرضه گلکسی های جدید سامسونگ با بسته بندی متفاوت در ایران

پس از معرفی و عرضه جهانی نسل جدید گوشی‌های سامسونگ، Galaxy S7 و Galaxy S7 edge، شرکت سامسونگ و شرکت اپراتور ایرانسل به‌عنوان شرکای تجاری و عرضه‌کننده گوشی‌های هوشمند و خدمات ویژه برای تلفن‌های همراه به‌همراه شرکت هماهنگ‌، این‌بار در قالب یک بسته‌بندی هیجان‌انگیز برای عموم کاربران اقدام به همکاری و عرضه محصول نموده‌اند.
۱۳۹۵/۲/۱۱

بسته ویژه دو محصول جدید Galaxy S7 و Galaxy S7 edge شامل گوشی با گارانتی هماهنگ، یک بسته اینترنت همراه ایرانسل و یک عدد هدفون Level U به‌عنوان هدیه است. شرکت سامسونگ جهت رفاه حال خریداران این محصول اقدام به ارائه بسته پشتیبانی‌ ویژه (VIP) کرده است؛ سرویسی که به‌کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون هیچ نگرانی‌ای از گوشی هوشمندشان به‌راحتی‌ استفاده کنند. به این منظور کاربر می‌تواند در صورت شکسته‌شدن صفحه نمایشگر تلفن همراه، فقط با پرداختن هزینه ناچیزی، صفحه نمایش خود را تعویض کند. درحالی که این سرویس مشروط به فعال‌سازی گوشی تا بهار سال جاری است، در زمینه این بسته‌های پیشگام، این سرویس تا پایان سال ۹۵ ادامه دارد.

 

image

 

علاوه بر این پشتیبانی‌ ویژه، سرویس اکسپرسی هم تعریف شده است که شامل دریافت گوشی معیوب از محل مشتری، تعمیر دستگاه و تحویل سریع آن به مبدا اولیه است.  کلیه خریداران مدل‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge که در شهرهای تهران، مشهد و اصفهان سکونت دارند مشمول این سرویس اکسپرس می‌شوند.

خریداران محترم می‌توانند برای آگاهی‌ از اطلاعات بیشتر به سایت های irancell.ir و yello.ir مراجعه کنند یا با تماس با شماره ۶۰۰ از خطوط ایرانسل و ٠٩۳۶۶٠٠٠٠٠٠ از سایر خطوط نسبت به خرید آن اقدام کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

Mahdi

۱۳۹۵/۳/۲۰
سلام
دوست من همین هدففونی که میگی 50 یا 60 تومنه قیمتش حول و حوش 250 تومنه از نظر من که ارزش داره بگیریش

Abolfazl

۱۳۹۵/۳/۲۰
عجب خب شما برید از بازار گوشی رو بگیرید که خیلی به نفعتون میشه توی بازار گران فروش ترین مغازه به من 1900 اس 7 معمولی رو قیمت داد تا 1820 هم قیمت دارم بعد شما برای یدونه سیم کارت ایرانسل ده هزارتومنی یدونه هدست 30 یا نهایت 40 تومنی که روی هم رفته میشه 50 یا نهایت 60 تومن میشه می خواید 280 گوشی رو بالاتر بگیرید :|
برید از نمایندگی های سامسونگ یا توی جمهوری یا ونک راحت گوشی رو بگیرید انقدرم پول اضافه ندید والا خخخخ

Mahdi

۱۳۹۵/۳/۲۰
این سرویس در همه جای ایران فعاله یا فقط تو شهر های اصفهان و مشهد و تهران چون من بعضی مغازه ها دیدم با بسته بندی معمولی می فروشن

Amireza

۱۳۹۵/۳/۱۵
نسبت به قیمتش خوبه آیفون الان۲٬۶۵۰٬۰۰۰ولی اس۷ ۲٬۲۷۰٬۰۰۰ وامکاناتش هم از آیفون بیشتره

arezoo

۱۳۹۵/۲/۲۷
یعنی این بسته بندی توی تمام شهر های ایرانه؟ یعنی هر که گلکسی اس 7 اج بخریم ، هدفون هم میدن باهاش؟