خانهاخبار
تبلت خانواده Z3 نیز به اندروید مارشمالو ارتقا پیدا کرد

تبلت خانواده Z3 نیز به اندروید مارشمالو ارتقا پیدا کرد

سونی اعلام کرد که انتشار به‌روزرسانی مارشمالو برای Z3 Tablet Compact را آغاز کرده است.
۱۳۹۵/۲/۹

چند هفته پیش سونی بالاخره انتشار به‌روزرسانی اندروید مارشمالو را برای دستگاه‌های خانواده اکسپریا زد3 آغاز کرد، اما در بین اعضای این خانواده که به‌روزرسانی مذکور را دریافت کردند یک غایب بزرگ به چشم می‌خورد: Z3 Tablet Compact. شرکت ژاپنی در مورد اینکه برای این دستگاه به‌روزرسانی مارشمالو را منتشر می‌کند یا خیر سخنی به میان نیاورده بود و این موضوع خشم صاحبان این مدل تبلت را برانگیخت. اما تمام این قضایا ختم به خیر شد و امروز سونی اعلام کرد چرخه انتشار به‌روزرسانی اندروید 6 برای تبلت زد3 کامپکت نیز آغاز شده است.

نسخه جدید اندروید از طریق OTA برای تبلت‌ها منتشر خواهد شد و ورژن آن 23.5.A.0.570 است. این نسخه فعلا برای هر دو نسخه این تبلت یعنی نسخه با قابلیت اتصال  LTE (با شماره مدل‌های SGP621 و SGP641) و نسخه با قابلیت اتصال Wi-Fi (با شماره مدل‌های SGP611 و SGP612) منتشر می‌شود.

واضح است که تا زمانی که این به‌روز‌رسانی در اختیار تمام دستگاه‌های زد 3 کامپکت قرار بگیرد اندکی زمان لازم است، پس اگر هنوز برای تبلت شما این نسخه آماده نشده، باید اندکی صبر کنید. سونی گفته است انتشار به‌روزرسانی با اولویت‌بندی منطقه‌ای انجام خواهد پذیرفت.

 

image
    
image

image
    
image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Bagher

۱۳۹۵/۲/۹
با درود
لطفا به اپلکیشنتون هم امکان نظر دادن اضافه کنید با سپاس