خانهاخبار
آیفون 7: ضدآب، با دکمه حساس به لمس

آیفون 7: ضدآب، با دکمه حساس به لمس

با نزدیک‌تر شدن زمان رونمایی از آیفون تازه خبرهای تازه‌ای درباره ویژگی‌های این گوشی منتشر می‌شود. تازه‌ترین اخبار از تغییراتی در دکمه Home می‌گویند.
۱۳۹۵/۲/۸
image

 

به گزارش روزنامه تایوانی دیجی‌تایمز، اپل به دنبال به‌کارگیری دکمه حساس به فشار برای Home در آیفون 7 است. با این سنسور اپل دکمه فیزیکی فعلی را حذف خواهد کرد. البته اطلاعات در این مورد هنوز مبهم است. به نظر می‌رسد قابلیت قفل اثر انگشت Touch ID همچنان روی دکمه Home به کار گرفته شود، هرچند در پتنت‌های به ثبت رسیده اپل می‌توان دید که این شرکت در حال کار روی تکنولوژی‌ای است که سنسور Touch ID را روی خود صفحه نمایش به کار می‌گیرد.

 

image

 

در این گزارش آمده است که آیفون‌های جدید ضدآب و ضد گردوغبار خواهند بود. رقیب اصلی اپل، یعنی سامسونگ، هم در Galaxy S7 و Galaxy S7 edge از گواهی‌نامه IP68 استفاده کرد و گوشی‌های ضدآب و ضدغبار به بازار عرضه کرد. با توجه به این موضوع، کاملا محتمل است که اپل هم این تکنولوژی را در آیفون بعدی به کار بگیرد.

سایر گزارش‌های منتشرشده همچنین اعلام کرده‌اند که آیفون جدید با حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا یک میلی‌متر باریک‌تر خواهد شد. دیگر تغییر آیفون در طراحی هم حذف نوار آنتن از پشت گوشی خواهد بود.

نظر شما درباره این تغییرات چیست؟ به نظر شما آیفون 7 گوشی متفاوتی خواهد بود؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (32 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۲/۱۶
آیفون=====>عالی
الا قیمتتتتتتتت.....خب فهمیدیم برند خاصی هستی آیفون جان بگیر قیمتو کمش کن تا رکورد فروشو بزنی

Amir_TMS_

۱۳۹۵/۲/۱۵
گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده........

على

۱۳۹۵/۲/۱۳
آيفون ٧ هنوز نيومده استاد . اينا همه شايعه س

پویا

۱۳۹۵/۲/۱۰
بعد میاید میگید طراحی سامسونگ تکراریه شما برو اس 5 رو نگاه کن بعد اس 7 اج زمین تا اسمون فرق داره بعد برید ایفون 6 رو ببینید حالا برید ای ایفون 7 رو ببینید فقط خط های انتن رو حذف کرده و زمان اس 5 هم همینجوری بود هی می گفتید گوشی ضد اب می خواید چی کار میگه می خواین باهاش برین استخر و به هیچ دردی نمی خوره حالا دیگه هی میگید عجب نو اوری چه چیز باحالی خیلی خوبه

@beynabeyni

۱۳۹۵/۲/۱۰
نظرم اینه که مزخرفه ،
من و تمام دوستام منتظر سرفیس فون هستیم ، تا همینجاشم با لومیا م دارم عشق میکنم