خانهاخبار
Desire 830: میان رده جدید اچ تی سی

Desire 830: میان رده جدید اچ تی سی

در تازه‌ترین اطلاعات فاش شده از شرکت HTC، تصاویر و مشخصات یک گوشی میان رده جدید به نام دیزایر 830 فاش شده است که سخت‌افزارهای نسبتا خوبی دارد و قرار است در آینده نزدیک وارد بازار شود.
۱۳۹۵/۲/۷

اچ‌تی‌سی در حال کار روی یک گوشی میان‌رده جدید به نام Desire 830 است که به زودی وارد بازار می‌‎شود. هرچند این شرکت تایوانی الگوی نامگذاری پرچمداران خود را تغییر داده است، به نظر نمی‌رسد که بخواهد چنین کاری را برای سری دیزایر خود تکرار کند؛ مجموعه معروفی که با یک عدد 3 رقمی گیج‌کننده شناخته می‌شود.

Desire 830 بدنه پلاستیکی دارد و ظاهرش شبیه میان‌رده‌های پیشین این برند است. گفته شده است که این گوشی نمایشگر 5.5 اینچی 1080p، پردازنده هشت هسته‌ای MT6753 مدیاتک، 3 گیگابایت حافظه‌ رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار دارد. در مورد سایر مشخصات دیزایر 830 اطلاعی در دست نداریم، اما قطعا طی چند روز آینده جزئیات بیشتری درباره سخت‌افزارهای آن خواهیم شنید.

HTC در سال گذشته با معرفی One A9 و One X9 و امسال نیز با معرفی HTC 10 توانست به میدان رقابت بازگردد. اگرچه این سه محصول توانستند نقدهای خوبی از کاربران و کارشناسان کسب کنند، تغییر در سری دیزایر نیز یکی از کارهایی است که اچ‌تی‌سی می‌تواند با انجام دادن آن جان تازه‌ای به محصولات میان‌رده خود ببخشد.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

رضا ازآبادان

۱۳۹۶/۲/۷
گوشی بسیاربدی است و فقط چند ماه اول شاید شما ازش لذت ببرید چون لوازم جانبی اش اصلا گیرنمیاد حتی یه کیف ویا ژل گوشی نمیتونی براحتی براش پیداکنی . من 6 ماهه این گوشی رو برای همسرم خریدم و گوشی دست هیچ بچه ای هم نبوده و هیچ بازی وبرنامه مضرری هم روش نصب نکریدم ولی باطریش به 90 درصد می رسه گوشی خاموش میشه .قبلا به 70درصد می رسید خاموش می شد و الان همینطور بالاترمیره و می بایست گوششی همش تو شارژ باشه. باطریش هم اصلا تو بازارپیدانمیکنی و باید از دبی سفارش بدی بیارن . برای تعویض باطری هم پلمب گوشی باید باز بشه و فرمش ازبین می ره . البته چند بارهم فلاش کردم گوشی رو مشکلش حل نشد.

mamadreza_kqz

۱۳۹۵/۲/۸
هر شرکتی در کنار پرچمدار های قدرتمند خودش یه سری گوشیه میان رده هم تولید میکنه که برای سود بیشتر تولید میشن البته با این مشخصاتی که داره کم از پرچمدار نداره

yh

۱۳۹۵/۲/۸
برای اینکه همه اقشار بتونن گوشی با کیفیت استفاده کنند مجبوره مدیاتک استفاده کنه اسنپدراگون دوست داری خوب کلی مدل با پردازنه اسنپدراگن داره اونو بگیر

yh

۱۳۹۵/۲/۸
:((((((... رابط کاربری سری دیزایر هیچ فرقی با پرچمداراش ندارن فقط در پرچمداری خیلی ارزونترش از سنس قدیمی تر استفاده میکنه.... نمیدونم بعضیاتون رو چه حسابی نظر میدین وقتی اصلا باهاش کار نکردین

آرمان

۱۳۹۵/۲/۸
خدا وکیلی اصلا ارزش خرید نداره htc فقط پرچم داراش خوبن رابط کابری سری دیزایر خیلی ناقصه نسبت به پرچمداراش