خانهاخبار
عرضه HTC 10 در بازار ایران تا پایان اردیبهشت

عرضه HTC 10 در بازار ایران تا پایان اردیبهشت

جدیدترین پرچمدار اچ تی سی هنوز رسما وارد بازارهای جهانی نشده است. امروز اچ تی سی مراسمی در تهران برگزار کرد و رسما از این گوشی در ایران رونمایی کرد. در این مراسم به زمان ورود و قیمت این گوشی در بازار کشورمان نیز اشاره‌ای شد. با ادامه مطلب همراه باشید.
۱۳۹۵/۲/۶

امروز صبح اچ‌تی‌سی مراسمی در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار کرد و طی آن رسما از آخرین پرچمدار خود یعنی HTC 10 در ایران رونمایی کرد. این مراسم، که با حضور جمعی از خبرنگاران و مدیران اچ‌تی‌سی برگزار شد، با سخنرانی آقای Seth، مدیر بازاریابی خاورمیانه و آفریقا، شروع شد و در ادامه آقای خیاط، مدیر محصول اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا، صحبت‌ها را در خصوص این محصول و ویژگی‌های بارز آن ادامه داد.

در ادامه مراسم دقایقی نیز به پرسش و پاسخ با خبرنگاران اختصاص یافته بود که مهم‌ترین سوال‌ها در مورد تاریخ عرضه و قیمت HTC 10 در بازار ایران بود. آقای ست اشاره کرد که این گوشی هفته اول ماه مه به‌صورت جهانی عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که در همان بازه زمانی به بازار ایران نیز وارد شود؛ با ذکر این نکته که، طبق گفته آقای ست، عرضه اچ‌تی‌سی 10 در ابتدا در همه کشورها به یک میزان نخواهد بود و احتمال دارد موجودی محصول در برخی کشورها پایین باشد، اما به تدریج موجودی بازار در همه کشورها متعادل خواهد شد.

 

image

 

همچنین در ادامه آقای ست اشاره کرد که این گوشی با قیمت جهانی ۷۰۰ دلاری در ایران عرضه نمی‌شود و اچ‌تی‌سی هنوز در مورد قیمت نهایی این گوشی در بازار ایران تصمیم‌گیری نکرده است. از قرار معلوم اچ‌تی‌سی قصد دارد در استراتژی فروش محصولات و نیز قیمت HTC 10 در بازار ایران بازنگری کند که نتایج آن هفته آینده مشخص می‌شود. 

در ادامه پرسش و پاسخ با خبرنگاران، آقای ست اشاره کرد که اچ‌تی‌سی برنامه‌ای برای فروش نمونه ضعیف‌تر HTC 10 یعنی HTC 10 Lifestyle در ایران ندارد. سوال دیگری نیز در مورد سیاست‌های اچ‌تی‌سی درباره فروش آنلاین پرچمدار خود در ایران مطرح شد که آقای ست در پاسخ اشاره کرد اچ‌تی‌سی از این اتفاق استقبال می‌کند، اما اجرای آن منوط به همکاری جدی فروشگاه‌های آنلاین ایرانی با اچ‌تی‌سی است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

Hadis

۱۳۹۵/۲/۱۰
شما چند گیگا بایتیشو خریدی؟ ایا هر دو نسخه ی ۶۴ و ۳۲ گیگاباتیش وارد ایران میشه؟

milan

۱۳۹۵/۲/۹
سلام
جی اسم ام جان لطفا ج بده
نوت 6 کی میاد حدودا؟ ارزش داره تل اون موقع صبر کنم؟ قیمت زیر سه تومن خواهد بود؟

علی

۱۳۹۵/۲/۹
آقا مهدی یکم راجع بهش توضیح میدی؟
عملکرد دوربین،صدای اسپیکر،رابط سنس جدید با قابلیت فری استایل و هم چنین شارژدهی
اگه راجع بهش توضیح بدی ممنون میشم.

علی

۱۳۹۵/۲/۹
جالبه قیمت این گوشی که فعلا غیر رسمی وارد ایران شده 2500 تا 2700 هست درحالی که سامسونگ اس 7 اج با قیمت 2700 به فروش میرسه اونم بعد از سه ماه ورود رسمی!!

mamadreza_kqz

۱۳۹۵/۲/۸
حتی اگه دیر تر از همین بیاد منتظرش میمونم تا بخرمش عالیه