خانهاخبار
آیا سرفیس فون مایکروسافت 8 گیگابایت رم دارد؟

آیا سرفیس فون مایکروسافت 8 گیگابایت رم دارد؟

هرچند بعید است به این زودی‌ها شاهد گوشی ویندوزی جدیدی از سوی مایکروسافت باشیم، زمزمه‌هایی در مورد سرفیس فون این شرکت به گوش می‌رسد.
۱۳۹۵/۲/۶

در ماه‌های قبل خبر دادیم که تراشه اسنپدراگون 830 (MSM 8998) از 8 گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند. اما چیزی که در این بین حائز اهمیت است خبر دیگری بود که از پشتیبانی گوشی‌های ویندوزی (ویندوز 10 موبایل) مایکروسافت از تراشه MSM 8998 حکایت داشت. با توجه به این که مایکروسافت آن طور که باید و شاید گوشی‌های جدید خود، لومیا 950 و لومیا 950 ایکس‌ال، را تبلیغ نمی‌کند، بعید نیست که عرضه سرفیس فون مایکروسافت حقیقت داشته باشد؛ گوشی هوشمندی که شایعاتی در موردش بر سر زبان‌ها بود.

 

image

 

این احتمال وجود دارد که سرفیس فون‌های مایکروسافت در سه نسخه عرضه شوند: یک نسخه معمولی و میان‌رده، یک نسخه رده‌بالا و یک نسخه پیشرفته‌تر.

گفته می‌شود تراشه جدید کوالکام، Snapdragon 830، از 8 گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند. این ویژگی می‌تواند سرفیس فون را به سلطان بلا منازع مولتی تسکینگ در میان گوشی‌ها تبدیل کند. تاکنون نه کوالکام رسما در مورد نسل تراشه جدید خود حرفی زده و نه مایکروسافت صحبتی از سرفیس فون‌هایش کرده است، پس فعلا مجبوریم به شایعات اکتفا کنیم.

پیش‌بینی شما چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

Alireza

۱۳۹۵/۲/۱۱
اون آپدیت که شما گفتی گذشته من منظورم رد استون 2 بود که تو سال 2017 میاد و حرف من تایید شد چون تو سایت وینفون کاملا توضیح داده میتونین یه نگاهی بکنی
سرفیس در آوریل سال 2017'احتمالا میاد همراه با رد استون 2

خشایار

۱۳۹۵/۲/۷
دوست عزیز , آپدیت RedStore یا همون بیلد 14328 قراره October 2016 عرضه بشه
چند جا گفتن سرفیس فون تو سال 2016 عرضه میشه ( اگه تو این سال بیاد مسلما 830 نیست )
Considering the Surface phone was not launched at the MWC, it could be launched at the IFA in Berlin or as some reports suggest in October along with other Surface products such as the Surface Pro 5 and the Surface Book 2.
احتمال اینکه پردازندش اینتل باشه , خیلی کمه چون کوالکوم همواره پس از معرفی مدل Snapdragon 800 اظهار داشته که بهینه ترین و سازگار ترین پردازنده ها رو برای ویندوزفون میزنه و تابحال اینتل تمایل زیادی برای تولید پردازنده های سازگار با ویندوزفون نشون نداده...
ولی خب , مایکروسافت هیچ وقت ریسک و پیشقدمی نمیکنه که پرچمداراشو با پردازنده های معماری جدید کوالکوم بده بیرون , صبر میکنه .... این حاکی از اونه که بر فرض اگه قرار باشه سرفیس فون تو سال 2017 با 830 بیاد , باید بیشتر منتظر بمونیم :)
معمولا اولین گوشیها با پردازنده های جدید توسط شرکت هایی مثل LeTV تولید میشن ( LeTV Le Max Pro = First 820 )
البته هیچ چیزی غیر ممکن نیست , شاید اول 2017 معرفی بشه با پردازنده جدید D:
با تشکر

Alireza

۱۳۹۵/۲/۷
دوست عزیز این گوشی تا اواخر سال 2016 نخواهد آمد در واقع این گوشی با آپدیت رد استون سال 2017 معرفی میشه پس حتما اسنپدراگون 830 هستش و یا پردازنده اینتل فعلا معلوم نیست ولی احتمالا با 830 میاد

Alireza

۱۳۹۵/۲/۶
حالا خیلی دوست دارم بدونم اپلیا و سامی ها و...که ویندوزفون رو مسخره میکنن کجاست
ببینید حالا چی بشه این گوشی
سرفیس فون تبلور سرفیس پرو و سرفیس بوک
ماشااله غول تکنولوژی

akbar

۱۳۹۵/۲/۶
به جرات میشه گفت تنها گوشی که واقعا به این سخت افزار احتیاج داره سرفیس فون خواهد بود...
سخت افزار قوی بین پرچمدارها فقط شده ی رقابت الکی و صرفا ارزش تبلیغاتی داره...
چیزی که قبلا توی روزلوشن بود...رقابت سر رزولوشن بالا بدون فکر به فلسفه ی اون،که با 4k بودن z5 premium تموم شد
سخت افزار بالا کاملا به سیستم عامل و برنامه های اون سیستم عامل بستگی داره،که سرفیس فون ها با ادعای اجرای نرم افزار های x86 و کوانتینیوم و نیاز اون به این سخت افزار کاملا ثابت میکنن که به این سخت افزار و حتی قوی تر واقعا نیازمندن