خانهاخبار
فاش شدن تصویر و اطلاعات جدیدی از Huawei Honor V8

فاش شدن تصویر و اطلاعات جدیدی از Huawei Honor V8

هوآوی قرار است به زودی از مدل جدید گوشی‌های برند آنر خود رونمایی کند. آنر وی 8 نام این گوشی جدید است که در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد و همچون P9 دارای دو لنز دوربین در پشت بدنه است.
۱۳۹۵/۲/۶

به تازگی اطلاعاتی از وب‌سایت TENAA فاش شده است که جزئیات بیشتری درباره Honor V8 هوآوی در اختیار می‌گذارد. این گوشی هوشمند، که تصویرش را مشاهده می‌کنید، در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد که یکی از آنها نمایشگر باکیفیت‌تر، پردازنده سریع‌تر و حافظه داخلی بیشتری در اختیار دارد.

 

image

 

مدل‌های KNT-TL10 و KNT-AL10 به پردازنده 8 هسته‌ای 2.3 گیگاهرتزی، نمایشگر 5.7 اینچی Full HD، حافظه رم 4 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3400 میلی‌آمپرساعتی مجهزند که شارژ دستگاه را تامین می‌کند. این دو مدل از دوربین‌های 12 و 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و دوربین سلفی استفاده می‌کنند و به صورت پیش‌فرض روی آنها سیستم عامل اندروید 6 نصب شده است.
مشخصات مدل سوم، که شماره KNT-AL20 روی آن گذاشته شده، در اکثر موارد با دو مدل دیگر یکسان است، به جز اینکه سرعت کلاک هسته‌های آن 2.5 گیگاهرتز است و از نمایشگر Quad HD و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره می‌برد.
گوشی Honor V8 هوآوی در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و رز گلد وارد بازار می‌شود و قرار است در تاریخ 21 اردیبهشت رسما از آن رونمایی شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

اهورا

۱۳۹۵/۲/۶
تا باهاش کار نشه و تست نکنیم معلوم نمیشه که چجور گوشی هست