خانهمقاله‌ها
چگونه روی آیفون آهنگ بریزیم؟

چگونه روی آیفون آهنگ بریزیم؟

در این پست می‌توانید چگونگی انتقال آهنگ‌ از کامپیوتر به آیفون و آیپد را به خلاصه‌ترین روش مشاهده کنید.
۱۳۹۶/۹/۱۰

یکی از دغدغه‌های کاربران آیفون، به‌خصوص کاربران ایرانی، این است که فکر می‌کنند کار کاردن با نرم‌افزار iTunes مشکل و بسیار سخت است، در صورتی که چنین نیست و اگر با صبر و حوصله برای کار کردن با آن کمی زمان صرف کنند، به راحتی می‌توانند تمام کارها نظیر انتقال عکس، فیلم، موسیقی و… را به عهده این برنامه بگذارند. اپل همیشه در اکوسیستم بسته خود عمل می‌کند و بسیاری بر این باورند که دست کاربر را در هر زمینه‌ای می‌بندد، اما این امر باعث می‌شود کاربر راحتی بیشتری داشته باشد و از محصولاتی بهره‌مند شود که کارکردشان کمترین مشکلات را دارند.

درست است که شما به راحتی می‌توانید دستگاه‌های اندرویدی خود را به کامپیوتر متصل کنید و با انجام دادن حرکاتی ساده‌ مانند Drag&Drop موس هرگونه فایلی را به آن منتقل کنید، اما در نهایت با چه چیزی مواجه می‌شوید؟ نمایش تعداد زیادی ازفایل‌های  سیستمی غیر قابل استفاده که برای بسیاری از کاربران معمولی به درد نخور است و همچنین انتقال ویروس به سرعت برق و باد! اما آی‌تیونز انتقال فایل‌ها را با روشی امن، بدون نمایش فایل‌های سیستمی و با نظم و ترتیبی که شما برای آن تعیین می‌کنید به عهده می‌گیرد و انجام می‌دهد.

در این مطلب قصد داریم نحوه انتقال فایل‌های موسیقی به آیفون و آیپد را به شما آموزش دهیم تا اگر پیش از این چنین کاری انجام نداده‌اید یا دوستانتان به شما گفته‌اند کار دشواری است، خودتان متوجه شوید انجام دادن این کار چقدر راحت است. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا آی‌تیونز را برای کامپیوتر خود دانلود کنید.

image

فولدر یا فایل آهنگ‌هایی را که می‌خواهید به آیفونتان منتقل کنید انتخاب کنید و سپس با موس آنها را به داخل صفحه آیتونز بکشید. با انجام دادن این کار آهنگ‌ها وارد آیتونز لایبرری می‌شوند.

image

آیفون/آیپد خود را به وسیله کابل به کامپیوترتان وصل کنید.

  • در نوار بالای برنامه آیتونز آیکون کوچکی به شکل آیفون/آیپد می‌بینید. روی آن کلیک کنید. (فلش شماره ۱)
  • سپس در نوار سمت چپ روی Music کلیک کنید. (فلش شماره ۲)
  • در بالای پنجره‌ای که مشاهده می‌کنید تیک Sync Music را بزنید و گزینه Entire music library را انتخاب کنید. (فلش شماره ۳)
  • با انجام دادن این کار تمام آهنگ‌هایی که داخل آیتونز ریخته بودید به آیفون یا آیپدتان منتقل می‌شود.
image

نکته: این تصاویر مربوط به سیستم‌عامل مک است، اما آی‌تیونز در ویندوز هم دقیقا مشابه نسخه مک است و مراحل ذکرشده در این دو سیستم‌عامل هیچ فرقی با یکدیگر ندارد.

تبریک می‌گویم، شما موفق شدید! همان طور که در ابتدا اشاره شد، انتقال آهنگ روی آیفون/آیپد کار سختی به حساب نمی‌آید، اما از آنجا که برنامه آی‌تیونز به تنهایی پلیر محبوبی نزد ما کاربران ایرانی نیست، ممکن است اوایل کار کردن با آن سخت به نظر برسد. شما هم می‌توانید نظرها و تجربه‌های خود را درباره کار کردن با این برنامه با ما و خوانندگان عزیز سایت در میان بگذارید.

روش آسان‌تر:

برنامه WALTR را از این‌جا دانلود، نصب و اجرا کنید. سپس آیفون/آیپدتان را با کابل به کامپیوتر وصل کنید.

حال موسیقی‌های مورد نظرتان را با ماوس به داخل صفحه برنامه WALTR بکشید و اجازه دهید تا به صورت خودکار برنامه WALTR آهنگ‌های موردعلاقتان را به آیفون/آیپتان منتقل کند. به همین راحتی!

image
نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید.

image

برچسب‌ها:

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (144 نظر)

مهتاب

۱۴۰۱/۶/۵
سلام، ممنون از تلاش تون
فقط من نمیخوام بک آپ بگیره، هر سری کلی زمان میبره.چه تنظیمی باید انجام بشه که بک آپ نگیره .

نادر شلغمیان

۱۴۰۰/۱۰/۱۵
باحال گفتی

motahareh

۱۴۰۰/۸/۱
میگن هرچی دست نیافتنی تر باشی ملت بیشتر دوست دارن ?اینم همونه...من بعد ۵ سال استفاده از اندروید رفتم سراغ اپل ولی انقد‌ ایتونز عن رید به اعصابم که....خدایی کسی که طعم راحتی اندروید زیر زبونش اومده باشه چطوری میتونه چس کردنای اپل رو تحمل کنه؟حالا یه اپل کلاس بالا دارم که حتی نمیتونم باهاش یه اهنگ گوش بدم!باید در به در تو سایتا دنبال کارایی باشم که به سادگی میشد انجام بدم...همه که هکر و برنامه نویس و وارد نیستن..بالاخره این گوشی با قیمت نجومیش نباید جوری باشه که یه کابر معمولی هم بتونه ازش استفاده کنه؟؟!.....

jOker

۱۳۹۹/۵/۳۱
خب انجام نده دستورات اقای جابز رو

Maryam

۱۳۹۹/۵/۵
دمت گرم