خانهاخبار
اپل تاریخ برگزاری کنفرانس WWDC 2016‌ را رسما اعلام کرد

اپل تاریخ برگزاری کنفرانس WWDC 2016‌ را رسما اعلام کرد

برای آشنایی با جدیدترین نسخه سیستم عامل‌های اپل زمان زیادی باقی نمانده است. امروز اپل تاریخ برگزاری کنفرانس WWDC 2016‌ و همچنین برنامه‌های خود را برای این مراسم رسما اعلام کرد.
۱۳۹۵/۱/۳۱

اپل امروز رسما اعلام کرد که ۲۷امین کنفرانس توسعه دهندگان خود موسوم به WWDC 2016 را در روزهای ۱۳ تا ۱۷ ژوئن در شهر سن فرانسیسکو برگزار خواهد کرد.

روز گذشته در سایت‌های خبری مطلبی مربوط به سوال از دستیار صوتی اپل، یعنی سیری، در مورد تاریخ برگزاری این کنفرانس و پاسخ سیری منتشر شده بود. سیری تاریخ مذکور را فاش کرده بود و حالا یک روز پس از این خبر، اپل رسما تاریخ کنفرانس را تایید کرد.

کنفرانس توسعه دهندگان اپل همه ساله در سه ماهه دوم سال میلادی برگزار می‌شود و در آن توسعه دهندگانی از سراسر دنیا گرد هم می‌آیند تا در مورد آخرین تغییرات و نوآوری‌های چهار سیستم عامل اپل یعنی OS X ،iOS ،tvOS و watchOS اطلاعات خود را به‌روز کنند. همچنین معمولا در این کنفرانس رونمایی از نسخه جدید سیستم عامل‌های iOS و OS X نیز صورت می‌پذیرد. طبق همین رسم، انتظار داریم که اپل کاربران خود را با ویژگی‌ها و امکانات افزوده شده به iOS 10 و OS X 10.12 آشنا کند.

مجموعا بیش از ۱ میلیارد دستگاه در سراسر دنیا از این سیستم عامل‌ها استفاده می‌کنند. برای شرکت در این مراسم، که بیش از ۱۰۰۰ مهندس اپل در آن حضور خواهند داشت، ۳۵۰ کمک هزینه برای حضور دانش آموزان و دانشجویان نیز در نظر گرفته شده است. در بازه زمانی برگزاری این مراسم نزدیک به ۱۵۰ جلسه و آزمایشگاه بررسی و آموزش برای به کارگیری جدیدترین تکنیک‌ها در توسعه سیستم عامل‌های اپل نیز برگزار می‌شود.

کنفرانس WWDC 2016 به‌صورت زنده از طریق وب‌سایت اپل در صبح روز دوشنبه ۱۳ ژوئن به وقت محلی پخش می‌شود. همچنین می‌توانید وبلاگ‌نویسی زنده این کنفرانس را از طریق وب‌سایت جی‌اس‌ام و حساب کاربری @GSMWebsite در توییتر نیز دنبال کنید. 

شایان ذکر است که معمولا در سال‌های اخیر اپل در کنفرانس WWDC از محصول سخت‌افزاری رونمایی نکرده، اما شایعاتی مطرح شده که احتمال می‌دهد امسال در WWDC 2016، اپل از نسل جدید لپ‌تاپ‌های خود یعنی مک‌بوک، مک‌بوک‌ پرو و مک‌بوک ایر رونمایی کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)