خانهاخبار
افزایش دانلودهای گوگل پلی در سه ماهه نخست 2016

افزایش دانلودهای گوگل پلی در سه ماهه نخست 2016

در گزارش تازه‌ای که از فروشگاه گوگل پلی منتشر شده، مشخص گردیده که تعداد دانلود‌ها از این فروشگاه مجازی با رشدی حدود 7 درصد روبه‌رو بوده و به سرعت در حال افزایش فاصله خود با اپ استور اپل است.
۱۳۹۵/۱/۳۱

فروشگاه مجازی اپلیکیشن‌های اندروید، که آن را به نام گوگل پلی می‌شناسیم، در حال حاضر بیش از 2 میلیارد اپ درون خود دارد. فروشگاهی که 6 سال پیش تنها 30 هزار اپلیکیشن داشت، اکنون شامل مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی است که بدون داشتن بعضی از آنها گوشی‌های اندرویدی بلااستفاده و بی‌معنی می‌شوند.

گزارشی تازه منتشرشده از شرکت Sensor Tower عنوان می‌کند که در سه ماهه اول سال 2016 بیش از 11.1 میلیارد دانلود از گوگل پلی صورت گرفته است که نسبت به همین دوره در سال گذشته 6.7 درصد رشد نشان می‌دهد.

 

image

 

در این گزارش آمده است که تعداد بازی‌های موجود در گوگل پلی 5 برابر بیشتر از ابزارها و اپلیکیشن‌های کاربردی است. همچنین نسبت دانلود بازی به اپ از ماه ژانویه تا مارس برابر با 4 به 1 بوده که نشان‌دهنده علاقه بیشتر کاربران به بازی‌های اندرویدی است. با این حال رتبه اول تا سوم اپلیکیشن‌های گوگل پلی متعلق به اپ شبکه‌های اجتماعی است. در رده بندی برترین اپ‌های گوگل پلی نیز فیسبوک مسنجر، فیسبوک و اسنپ چت به ترتیب اول تا سوم هستند و بازی محبوب کندی کراش در رده چهارم قرار دارد. لیست 20 اپلیکیشن محبوب گوگل پلی را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Erf

۱۳۹۵/۱/۳۱
360 security رو ببین جی اس ام
اونوقت تو بررسی برترین آنتی ویروس اصن اسمی ازش نمیبرین . جانب دارانه عمل نکنین لطفا.