خانهاخبار
نمونه منحصربه‌فرد آیپد پرو برای فروش در خیریه

نمونه منحصربه‌فرد آیپد پرو برای فروش در خیریه

احتمالا افراد زیادی در دنیا پیدا می‌شوند که دوست دارند نمونه‌ای منحصربه‌فرد از آیپد پرو را برای خود در اختیار داشته باشند. برای این منظور اپل نمونه‌ای از آیپد پرو را برای شرکت در یک حراجی در موزه طراحی لندن ساخته است که ویژگی‌های لوکس و متمایزی دارد.
۱۳۹۵/۱/۲۹

موزه طراحی لندن برای تاریخ ۲۸ آوریل، یعنی ۱۱ روز دیگر، برنامه خیریه‌ای ترتیب داده است که یکی از محصولات موجود در آن برای دوستداران اپل محصولی خاص و ویژه خواهد بود. خبر رسیده که تیم طراحی اپل به سرپرستی جانی آیو یک مدل متمایز از آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی را برای عرضه در این حراجی طراحی کرده است که ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد.

 

image

 

در این آیپد پرو از بدنه آلومینیومی به رنگ زرد استفاده شده و کیبورد هوشمند آن از چرم آبی رنگ ساخته شده است. همچنین برای اپل پنسلی که در کنار این تبلت عرضه می‌شود قابی انحصاری از جنس چرم و به رنگ نارنجی ساخته شده است.  

مسئولان حراجی انتظار دارند این آیپد در مزایده‌ای که برای آن برگزار خواهد شد با قیمتی حدود ۱۴ هزار تا ۲۱ هزار دلار به‌فروش برسد.

اگرچه شاید رنگ این آیپد همراه با لوازم جانبی آن برای خیلی‌ها جذابیت نداشته باشد، در هر صورت محصولی است که تنها یک نمونه از آن ساخته شده و دارنده آن می‌تواند از این بابت احساس متفاوتی نسبت به آیپد خود داشته باشد.

نظر شما در مورد این آیپد چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

kia

۱۳۹۵/۱/۳۰
دوست عزيز هر مبلغى از فروش هر چيزى در خيريه عموماً صرف كارهايه خير ميشه و سودى عايد كمپانى سازنده نميشه.

VistaMobile

۱۳۹۵/۱/۲۹
با این اپل و باز کلاهبرداری های این شرکت .

M

۱۳۹۵/۱/۲۹
نظر خاصي ندارم خوش به حال صاحابش